Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    GoeRoe, helemaal waar!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg Bekijk bericht
      Beste Goeroe, ik heb gevraagd aan Delta of ik geblokkeerd was (kreeg nml die melding bij versturen van emails in Windows Life Mail en dat ik klantenservice moest bellen, gedaan en gevraagd:, antwoord was nee u bent niet geblokkerd en dan zou webmail bij mij ook niet werken...........heb wel wacht woord van 1 van mijn adressen verandert in Mijn Delta maar probleem bleef bestaan...........moet ik wachtwoord van primaire email adres aanpassen??.................volgens delta ben ik dus niet beglokkerd en verstuur ik geen spanm....verder kloppen alle instellingen....zie bijlage
      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: emailinstellingen.jpg
Bekeken: 2781
Grootte: 44,3 Kb
ID: 185062
      Ik snap die :1 niet. Hoe komen die daar?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Ik snap die :1 niet. Hoe komen die daar?
        Als je meerdere ZeelandNet adressen in Windows 10 mail hebt krijg je er een volg nummer (:1) achter.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          soms wel, maar dan natuurlijik wel met uitzonderling van bijv. het spamfilter.
          HOE zou het dan komen dat verreweg de meeste mensen TOTAAL GEEN problemen hebben met het email-systeem van Zeelandnet?
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            HOE zou het dan komen dat verreweg de meeste mensen TOTAAL GEEN problemen hebben met het email-systeem van Zeelandnet?
            waarschijnlijk zijn die mensen zorgvuldiger met hun email-adres omgegaan.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Als je meerdere ZeelandNet adressen in Windows 10 mail hebt krijg je er een volg nummer (:1) achter.
              ha, merci, weer wat geleerd

              Reageer


              • #22
                Ik ken het euvel. Zodra ik elders in Nederland op vakantie ben kan ik gewoon mijn email via Zeelandnet ontvangen, maar verzenden lukt niet! Ik verstuur dan via een oud hotmail adres, maar dat wil ik juist niet meer gebruiken. Wordt je voor uitgaande post van zeelandnet afgesloten zodra je de provincie verlaat?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X