Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung S6 > S10

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung S6 > S10

    Ik weet helemaal niet of ik deze vraag mag stellen op het Forum, maar niet geprobeerd is altijd mis.
    Mijn vrouw wil haar mobiel Samsung S6 opwaarderen naar S10. Provider is Vodafone.
    Om goede voorlichting te krijgen was de Vodafone winkel in Vlissingen een welkome optie, maar die is verhuist naar Middelburg, dus geen service meer.
    We zijn dus eigenlijk aangewezen op de twee telefoonwinkels in Vlissingen.
    Mijn vragen:
    1) We staan voor de keuze een abonnement inclusief een nieuw toestel aanschaffen bij de telefoonwinkel of een nieuw toestel van Mediamarkt en de gegevens bij Vodafone over laten zetten op de nieuwe S10. Dat zou men gratis doen. De ene beweert even duur, kopen bij de winkel inclusief abonnement en ben je van een hoop gezeur af, de andere zegt kopen bij de Mediamarkt en gegevens over laten zetten bij de telefoonwinkel.
    2) Voor de service van ons(ruim bejaard) is het handig een telefoonwinkel in Vlissingen te hebben waar we met onze eventuele problemen terecht kunnen en het Vodafone abonnement te stoppen. Maar dan moeten we naar een andere provider. Kan dat problemen geven? Of ontloopt dat elkaar niet zo veel.
    Laatst bewerkt door Britais; 31 May 2020, 15:36. Reden: Ik wil alleen de melding doorgeven dat inmiddels de nieuwe S10 door haar in gebruik is genomen. De vraag kan dus worden afgesloten

  • #2
    Ik heb goede ervaringen met Ritel in Vlissingen. Die hebben ook vaak leuke aanbiedingen, gaat u daar eens kijken

    Reageer


    • #3
      een losse telefoon kun je toch ook bij BCC kopen ??

      Reageer


      • #4
        Een telefoon zonder abonnement bij Mediamarkt of BCC is altijd goedkoper als met abonnement want dat is een lening en dan betaal je de telefoon misschien wel 2 x.
        De simkaart en evt. fotokaartje overzetten is een karweitje van enkele minuten oftewel een fluitje van een cent. Succes!!

        Reageer


        • #5
          Niet helemaal mee eens daar sommige providers het toestel in combinatie met een abonnement vaak met een flinke korting verkopen.

          Hetzelfde pas meegemaakt bij Vodafone wat een paar honderd euro was op een S10 (verlengen abonnement)
          Toestel bij afsluiten in de winkel volledig betaald dus verder niets te maken met een lening.

          Over zetten van gegevens en apps inderdaad een fluitje van een cent en in de winkel doen ze dit inderdaad gratis.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X