Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
    Ja Fred heb het nieuwe Modem

    Reageer


    • #62
      Volgens Delta zijn de Wijkkasten hier maandag en dinsdag aangepast

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
        Volgens Delta zijn de Wijkkasten hier maandag en dinsdag aangepast

        Reageer


        • #64
          Zal hier ook wel zo zijn

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
            Zal hier ook wel zo zijn
            postcode 4322 en een beetje ??

            Reageer


            • #66
              4454

              Reageer


              • #67
                jamulder Bedankt voor de e-mail. Deze is beantwoord.

                Reageer


                • #68
                  Goede morgen Edwin,
                  bedankt voor de snelle reactie en de uitleg dus zij zijn hier afgelopen dinsdag voor de lol met 4 auto bezig geweest aan de Wijkkasten

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                    bedankt voor de snelle reactie en de uitleg dus zij zijn hier afgelopen dinsdag voor de lol met 4 auto bezig geweest aan de Wijkkasten
                    ondertussen vrrag ik me nog steeds af wanneer de werkzaamheden aan het kabelnetwerk afgerond zullen zijn.
                    op dit moment staat er in "Storingen en Onderhoud" alleen werkzaamheden in Nieuwdorp.
                    en we zitten nu al 4 maanden na de pontifikale aankondiging dat het netwerk van Delta klaar was voor de toekomst.

                    Reageer


                    • #70
                      Toegegeven een mens gaat op den duur slecht denken, maar soms denk wel eens dat men de upload gefaseerd vrijgeeft.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        ondertussen vrrag ik me nog steeds af wanneer de werkzaamheden aan het kabelnetwerk afgerond zullen zijn.
                        op dit moment staat er in "Storingen en Onderhoud" alleen werkzaamheden in Nieuwdorp.
                        en we zitten nu al 4 maanden na de pontifikale aankondiging dat het netwerk van Delta klaar was voor de toekomst.
                        Waarschijnlijk valt de informatie die Delta daarover steeds maar niet wil geven onder de staatsgeheimen....waar zijn de Russische hackers als je ze nodig hebt..

                        Reageer


                        • #72
                          Aan de telefoon kreeg ik Woensdag te horen dat de werkzaamheden afgerond zijn .
                          Dus ik weet het nu ook niet meer.
                          Mag ik dan hopen op een vergoeding ivm het niet nakomen van afspraken?
                          Betaal er nu wel voor

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Tsoms denk wel eens dat men de upload gefaseerd vrijgeeft.
                            op zich helemaal geen slechte manier om iets te introduceren, maar zeg dat dan ook gewoon en doe niet net of alles dik voor mekaar is.

                            Reageer


                            • #74
                              @Oost souburg

                              Hier werkt het sindskort zoals het hoort 400/100

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                                Mag ik dan hopen op een vergoeding ivm het niet nakomen van afspraken?
                                Betaal er nu wel voor
                                Dat kun je wel vergeten, daar doet Delta niet aan.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X