Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom draait Prikbord bijna alle foto's?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jeroen
    antwoordde
    Gaat t ook mis als je een andere browser gebruikt?
    En bij welke browser gaat het nu mis?
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jean1959
    antwoordde
    Wat je ook doet,prikbord zet automatisch op zijn kop.
    Is niet normaal,dat je geen fatsoenlijke advertentie kan plaatsen.
    jean1959 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • keestramper
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Puzzeltje Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties.

    @ Jeroen : ik zet mijn advertenties online via de PC. Sommige foto's zijn portret, maar de meeste zijn landscape. Die worden soms ook gewoon op z'n kop landscape gezet...

    @ webkabouter : ik maak de foto's met mijn smartphone. Vervolgens zet ik ze in een map op mijn computer en bekijk ik ze allemaal. Als ze geroteerd staan, zet ik ze met Paint goed. In mijn Windows File Explorer staan alle foto's zoals ik ze wil hebben. Als ik ze open met Windows Photo Viewer staan ze nog steeds goed. Vervolgens upload ik ze naar de advertentie en staan ze ineens op z'n kant of op z'n kop.
    En als je ze van tevoren draait staan ze dan wel goed? Stel dat het advertentie ze op zijn kop zet dan zou jij dat ook kunnen doen zodat ze juist goed gedraaid worden. Dus tegengesteld plaatsen. Is maar een tip
    keestramper in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Puzzeltje
    antwoordde
    Bedankt voor jullie reacties.

    @ Jeroen : ik zet mijn advertenties online via de PC. Sommige foto's zijn portret, maar de meeste zijn landscape. Die worden soms ook gewoon op z'n kop landscape gezet...

    @ webkabouter : ik maak de foto's met mijn smartphone. Vervolgens zet ik ze in een map op mijn computer en bekijk ik ze allemaal. Als ze geroteerd staan, zet ik ze met Paint goed. In mijn Windows File Explorer staan alle foto's zoals ik ze wil hebben. Als ik ze open met Windows Photo Viewer staan ze nog steeds goed. Vervolgens upload ik ze naar de advertentie en staan ze ineens op z'n kant of op z'n kop.
    Puzzeltje in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Puzzeltje Bekijk bericht
    Elke keer als ik een advertentie plaats, draait Prikbord zelf automatisch doodleuk bijna alle foto's op z'n kant of op z'n kop.
    Dat is geen Prikbord issue. Heb je die foto's met een smart phone gemaakt?

    - Je kunt de foto's eerst op je pc openen met Paint - ik denk dat ze dan ook geroteerd worden weergegeven. Daarna even kantelen en opslaan.

    - Mocht je Photoshop of Fireworks gebruiken dan kun je de afbeelding ook goed opslaan door eerst 'Rotate Canvas' te gebruiken. Die geeft de echte stand altijd goed weer.

    Kijk anders even @ https://www.pc-helpforum.be/topic/60...oteerd-worden/

    mbt IrfanView of Faststone
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Mar 2020, 11:22.

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Dag puzzeltje,

    Hoe zet je je advertenties online? Via de prikbord app, mobiele versie van het prikbord, of de PC.
    Gebruik je 'landscape' foto's, of op 'portrait'?
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Puzzeltje
    begon een topic Waarom draait Prikbord bijna alle foto's?
    Waarom draait Prikbord bijna alle foto's?
    Elke keer als ik een advertentie plaats, draait Prikbord zelf automatisch doodleuk bijna alle foto's op z'n kant of op z'n kop.
    Ik maak bewust hele duidelijke foto's en bewerk ze soms ook nog op de computer zodat ze goed staan (landscape of portrait afhankelijk van het onderwerp op de foto).
    Maar eigenlijk doe ik dat nu dus voor niets. Bovendien wil ik graag mijn artikelen presenteren aan potentiele verkopers zoals ik denk dat ze mooi uitkomen en dat is niet op z'n kop!

    Weet iemand een oplossing of work-around? Alvast bedankt!
    Puzzeltje in ZeelandNet.nl

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X