Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email adres

    hallo, ik wil een oud en niet meer gebruikt email adre opnieuw gaan gebruiken, welke stappen moet ik volgen
    want als ik het adres in type dan krijg ik te lezen dat dit adres al in gebruik is
    gr; turfsteker

  • #2
    Contact opnemen met ZeelandNet via [email protected] en aangeven om welk e-mailadres het gaat. Dan kunnen ze het hopelijk handmatig vrijgeven (nadat gecontroleerd is dat niet een andere klant het in gebruik heeft).
    Laatst bewerkt door GoeRoe; 5 Mar 2019, 23:06. Reden: e-mailadres was foutief gewijzigd naar forum@...

    Reageer


    • #3
      Goeroe,
      bedankt , ga ik doen,

      Reageer


      • #4
        Turfsteker Stuur even een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin het e-mailadres en het klantnummer waaronder deze stond geregistreerd met het verzoek om deze vrij te geven. Dan kijk ik dit even voor je na.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Turfsteker Stuur even een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin het e-mailadres en het klantnummer waaronder deze stond geregistreerd met het verzoek om deze vrij te geven. Dan kijk ik dit even voor je na.
          Wat GoeRoe zei dus? Precies hetzelfde...?

          Reageer


          • #6
            heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, de mail ontvangen , nieuw wachtwoord aangemaakt, maar werkt niet op mijn ene pc.
            ik ontvang er wel mail op, maar als ik naar prikbord ga en mijn advertenties kan ik niet inloggen op deze pc.
            heb naam en wachtwoord nogmaals gecontroleerd, die zijn goed en dat klopt 100% want op mijn ander pc log ik daar gewoon
            mee in op prikbord,
            wat kan ik volgens jullie doen
            vgr; Turfsteker

            Reageer


            • #7
              Jeroen,
              en alle collag's die ik heb gesproken over dit onderwerp

              HIJ werkt weer; mail werkt weer goed en de rest ook
              ik kan weer in mijn prikbord account, heb op jullie advies even een ander geprobeerd, Internet Explorer lukte niet maar met Firefox was ik gelijk geholpen.
              tevens is nu alle lekker leeg, opgeruimd, enz
              bedankt voor de hulp
              vgr; Turfsteker,

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X