Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weblog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weblog

    Hallo, ik heb een weblog mijn buitenleven en ik kon daar altijd foto's op plaatsen nu krijg ik steeds server error dus het lukt mij niet om de foto's op mijn weblog te plaatsen wat ik zeer jammer vind want dat geeft mijn weblog toch dat stukje extra. wat kan hier aan gedaan worden?

  • #2
    Asfra,

    Gaat het mis als je een foto wilt uploaden? Of als je het plaatje als link via een andere website wilt toevoegen?

    Welke server error krijg je precies?

    Reageer


    • #3
      foto uploaden vanaf mijn computer, maar nu vanavond deed hij het weer wel, dus ja misschien weer in orde gemaakt?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
        Asfra,

        Gaat het mis als je een foto wilt uploaden? Of als je het plaatje als link via een andere website wilt toevoegen?

        Welke server error krijg je precies?
        als ik de foto wou uploaden stond er een kruisje in en stond eronder server error verder niets

        Reageer


        • #5
          Beste asfra,

          Hoe staat het inmiddels met je probleem? Werkt alles weer naar behoren?

          We horen graag van je!

          Reageer


          • #6
            Ik zal het vanavond weer eens proberen maar ik heb al lang niet meer geschreven daar ik er kriegelig van wordt dat ik er ook steeds uitgegooid werd en dat zeer irritant vind

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X