Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen op gastaccount prikbord.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen op gastaccount prikbord.

    ik had als gast een account aangemaakt nu wil ik via prikbord contact maken maar nu lukt het inloggen niet meer

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door peta
    ik had als gast een account aangemaakt nu wil ik via prikbord contact maken maar nu lukt het inloggen niet meer
    Hoi peta,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Deze vraag kun je het beste even voorleggen aan onze Webmaster, want deze beheert ook het Prikbord.
    Onze Webmaster is te bereiken op: [email protected].

    Reageer


    • #3
      ik ga het proberen dank je!!!

      Reageer


      • #4
        Waarom ben ik geblokkeerd op prikbord?????

        Reageer


        • #5
          Dag peta, als je wat gegevens over je gastaccount wilt mailen naar [email protected] kan ik even verder voor je kijken.
          Het zou kunnen dat de gastaccount nog niet geactiveerd is. Heb je al geprobeerd in te loggen met de account via een andere browser?
          Bij Google Chrome blijft de pagina soms leeg na het inloggen, zonder duidelijke foutmelding. De instellingen van Chrome weer op 'standaard' zetten lost dit probleem dan op.

          rdebuijzer Voor vragen over blokkades op het prikbord ook graag even mailen naar [email protected].
          Dan kan ik het vanuit daar voor je nakijken. Zo af en toe blokkeer ik gebruikers op het prikbord.Dit bespreken op het forum is misschien niet de meest ideale manier.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X