Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emails

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • emails

    hoe of wat kan ik doen als ik veel e mails binnen krijg dik wels 2-3 keer dezelfde achter elkaar
    ik dacht misschien email spamfilter instellen of iets dergelijks mijn mailbox komen soms 100 mails per dag binnen waarvan 2 of 3 goede?? maar ik kom er niet uit

  • #2
    Hallo Jack,

    Wat bedoel je precies met "goede"? Bedoel je dat je veel spam ontvangt of gewoon dubbele berichten?

    Reageer


    • #3
      dubbele Emails en ook veel spam komt dubbel

      Reageer


      • #4
        Dubbele emails heeft te maken met instellingen in de mailbox.
        Misschien "kopie op server" uitschakelen om te beginnen.
        Wellicht heb je iets aan deze link: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27829)

        Reageer


        • #5
          Allereerst controleren of de mail wel dubbel op het zelfde account binnenkomt.

          Heb je een account ook niet 2x opgevoerd?

          Reageer


          • #6
            Heb je wat gehad aan de tips van Linda en Ptrol? Klik dan het beste antwoord aan
            Als je nog steeds dubbele berichten binnenkrijgt, dan horen wij het ook graag
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Ik word hier momenteel ook mee geconfronteerd maar de link werkt niet meer, helaas.
              vanuit het niets opeens alles dubbel.....

              Reageer


              • #8
                Beste vaisonne,

                Hoe haal je de e-mail binnen is dit via de webmail of via een e-mailclient geinstalleerd op het apparaat? Ook verneem ik of dit gaat om het primaire e-mailadres van ZeelandNet en of je ook een e-mailalias in gebruik hebt.

                Stuur anders een e-mail met de gevraagde informatie naar [email protected] tesamen met je klant of relatienummer.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X