Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Emailadressen van community-leden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Emailadressen van community-leden

    Waar vind ik de email adressen van mijn leden op mijn community, zodat ik ze vanuit daar kan mailen?
    Ook zie ik in de lijst veel van deze afbeeldingen en kan ik niet zien wie er achter zit.[img]22d7dcef-db2b-4c79-9558-87f22ee0a8f4.jpg[/img]

  • #2
    Dag Jokessm,

    Als je je leden een mailing wilt sturen klik op rechtsboven op 'nieuw'.

    [img]16585ab5-6a5f-4fe1-90e6-7fe7be5a291e.jpg[/img]
    Daar kies je voor de optie 'mailing'

    [img]0e1b5ebb-bf5d-4623-8b05-ba22bcfa20cc.jpg[/img]

    Met het scherm wat je nu krijgt, kun je alle leden of specifieke community leden een mailtje sturen.

    [img]39c550bf-6b39-4090-b6b7-f35b7a55f66a.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen
      Dag Jokessm,

      Als je je leden een mailing wilt sturen klik op rechtsboven op 'nieuw'.

      [img]16585ab5-6a5f-4fe1-90e6-7fe7be5a291e.jpg[/img]
      Daar kies je voor de optie 'mailing'

      [img]0e1b5ebb-bf5d-4623-8b05-ba22bcfa20cc.jpg[/img]

      Met het scherm wat je nu krijgt, kun je alle leden of specifieke community leden een mailtje sturen.

      [img]39c550bf-6b39-4090-b6b7-f35b7a55f66a.jpg[/img]
      Bedankt, maar nu zie ik een heleboel --onbekend-- staan en mis ik een heel aantal adressen en leden. Waar zijn die gebleven en waar komt onbekend vandaan?

      Reageer


      • #4
        Onbekend zijn leden die hun e-mailadres op anoniem hebben gezet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
          Onbekend zijn leden die hun e-mailadres op anoniem hebben gezet.
          Als ik het goed begrijp kan ik zelf niet meer zien wie er leden zijn dan.

          Reageer


          • #6
            Joskessm,

            Dat kun je via je ledenlijst bekijken. Als je daar op het plaatje van een lid klikt krijg je als extra informatie het ZeelandNet profiel te zien. [img]150c85cb-78bc-49c0-8fa2-bd006fd90872.jpg[/img]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
              Joskessm,

              Dat kun je via je ledenlijst bekijken. Als je daar op het plaatje van een lid klikt krijg je als extra informatie het ZeelandNet profiel te zien. [img]150c85cb-78bc-49c0-8fa2-bd006fd90872.jpg[/img]
              Dat gaat dus niet op als het een gast account is. En dat zijn er veel omdat het familienamen zijn uit heel de wereld.

              Reageer


              • #8
                Beste Jeroen.
                Ik wil graag weten of hier nog een vervolg op komt, want het probleem is niet opgelost.
                Zie het probleem in de bijlage.
                Het gaat dus, voor de duidelijkheid, om mijn stamboom Schram.
                Er zijn veel mensen met een zeeland account maar dat vervolgens niet in hun profiel zetten.

                *mod edit* bijlage met e-mailadressen verwijderd

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jokessm
                  Beste Jeroen.
                  Ik wil graag weten of hier nog een vervolg op komt, want het probleem is niet opgelost.
                  Zie het probleem in de bijlage.
                  Het gaat dus, voor de duidelijkheid, om mijn stamboom Schram.
                  Er zijn veel mensen met een zeeland account maar dat vervolgens niet in hun profiel zetten.
                  Het is niet handig die emailadressen zo op een openbaar forum te zetten! Misschien kan een moderator de bijlage verwijderen/aanpassen...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door jokessm
                    Beste Jeroen.
                    Ik wil graag weten of hier nog een vervolg op komt, want het probleem is niet opgelost.
                    Zie het probleem in de bijlage.
                    Het gaat dus, voor de duidelijkheid, om mijn stamboom Schram.
                    Er zijn veel mensen met een zeeland account maar dat vervolgens niet in hun profiel zetten.
                    Sorry, groot gelijk, laat maar verwijderen, als jullie maar gezien hebben war het over gaat.

                    Het is niet handig die emailadressen zo op een openbaar forum te zetten! Misschien kan een moderator de bijlage verwijderen/aanpassen...

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Joke,

                      Dat is helaas niet aan te passen.
                      De ledenlijst maakt gebruik van het profiel systeem van ZeelandNet en de leden van je community hebben nooit een profiel verder ingevuld. Je community kan dan geen namen / e-mailadressen ophalen.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi jokessm.

                        Misschien kun je een topic in je community aanmaken waarin je uitlegt waarom het belangrijk is dat mensen hun profiel in vullen? Bijvoorbeeld bij "Nieuws".

                        Just an idea
                        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                        Reageer


                        • #13
                          Dat is dan helemaal niet leuk. Ik ben dus nu een heleboel adressen kwijt. Dan blijven er niet veel mensen over.
                          Andere communitys hebben het waarschijnlijk nog niet gemerkt.
                          Bedankt dat u het heeft uitgezocht.
                          groetjes
                          Jpke

                          Reageer


                          • #14
                            Joke,

                            Je zou via een berichtje op je community kunnen vragen of mensen hun profiel willen invullen.
                            Als ze dat alsnog doen, wordt de informatie netjes vertoond.

                            Reageer


                            • #15
                              Een hoop mensen kijken pas weer als ik nieuws geplaatst heb. Ik kan niet zien of een bericht door gezonden wordt, maar heb nu een testmail gestuurd met de vraag om te reageren, misschien wordt ik daar wat wijzer van en krijg ik wat adressen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X