Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update communities

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Update communities

    Gezien het aantal topics over de communities hier even een update.
    Gisteren zijn er een aantal wijzigingen doorgevoerd waardoor het beheren van je site in Internet Explorer wel goed werkt.
    Ook is het nu mogelijk om een community te starten, zonder dat hier nog een foutmelding volgt.

  • #2
    Zowel met Internet Explorer als met Chrome is het bij mij nu mogelijk om de pagina's wijzigingen aan te brengen en op te slaan.
    Nu wil je vragen hoe ik teksten en afbeeldingen kan centreren. Als ik een tekst of afbeelding plaats en vervolgens op centreren klikt dan LIJKT het in eerste instantie of het werkt, maar als ik dan op PLAATS drukt dan blijkt het centreren toch niet gelukt te zijn.
    Ook wil ik vragen hoe ik de lettergroote aan kan passen.

    Reageer


    • #3
      Gaan we maandag ff naar kijken johnnym...

      Reageer


      • #4
        Beste Jeroen,
        Alvast bedankt.
        Groeten
        JohnnyM

        Reageer


        • #5
          Bij mij is het updaten goed gelukt,Jeroen! Hartelijk dank hiervoor. Ik wens je een fijn weekend!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door johnnym
            Zowel met Internet Explorer als met Chrome is het bij mij nu mogelijk om de pagina's wijzigingen aan te brengen en op te slaan.
            Nu wil je vragen hoe ik teksten en afbeeldingen kan centreren. Als ik een tekst of afbeelding plaats en vervolgens op centreren klikt dan LIJKT het in eerste instantie of het werkt, maar als ik dan op PLAATS drukt dan blijkt het centreren toch niet gelukt te zijn.
            Ook wil ik vragen hoe ik de lettergroote aan kan passen.
            In het oude bewerkingsprogramma van de communities zat een onderdeeltje dat je aan kon klikken en dat heette bronbewerking. Ik heb de vraag al gesteld of dit onderdeeltje terug kan komen, maar hierop geen antwoord gekregen. Als je bronbewerking weer kunt gebruiken kun je centreren, je letter groter en kleiner maken en nog wat andere dingetjes aanpassen. Door middel van een soort opdrachtregeltjes te typen in je bronbewerking is het mogelijk de aanpassingen te doen die jij wilt. Hoe die regeltjes eruitzien wilde ik laten zien maar helaas worden ze niet weergegeven in mijn commentaar

            Mijn vraag aan Jeroen is dan ook komt dat nog terug want het is wel gemakkelijk. Zie ook mijn vraag in de andere rubriek https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...html#post22194

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Aggie
              Oorspronkelijk gepost door johnnym
              Zowel met Internet Explorer als met Chrome is het bij mij nu mogelijk om de pagina's wijzigingen aan te brengen en op te slaan.
              Nu wil je vragen hoe ik teksten en afbeeldingen kan centreren. Als ik een tekst of afbeelding plaats en vervolgens op centreren klikt dan LIJKT het in eerste instantie of het werkt, maar als ik dan op PLAATS drukt dan blijkt het centreren toch niet gelukt te zijn.
              Ook wil ik vragen hoe ik de lettergroote aan kan passen.
              In het oude bewerkingsprogramma van de communities zat een onderdeeltje dat je aan kon klikken en dat heette bronbewerking. Ik heb de vraag al gesteld of dit onderdeeltje terug kan komen, maar hierop geen antwoord gekregen. Als je bronbewerking weer kunt gebruiken kun je centreren, je letter groter en kleiner maken en nog wat andere dingetjes aanpassen. Door middel van een soort opdrachtregeltjes te typen in je bronbewerking is het mogelijk de aanpassingen te doen die jij wilt. Hoe die regeltjes eruitzien wilde ik laten zien maar helaas worden ze niet weergegeven in mijn commentaar

              Mijn vraag aan Jeroen is dan ook komt dat nog terug want het is wel gemakkelijk. Zie ook mijn vraag in de andere rubriek https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...html#post22194
              Inderdaad, als je bronbewerking weer kunt gebruiken zou dat al een verbetering zijn om bepaalde aanpassingen, zoals lettergrootte en centreren van tekst en afbeeldingen, te kunnen realiseren. Hopelijk komt dat weer terug.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Beste Jeroen, Hartelijk bedankt alvast !
                  Groeten,
                  JohnnyM

                  Reageer


                  • #10
                    Ja, hier meld ik mij weer. Bestanden delen is weer terug op de communities, daar ben ik heel blij mee maar alleen het werkt niet. Ik heb afbeeldingen en tekst aanklikbaar gemaakt en de url van bestanden delen daarvoor in bewerken erbij geplakt en opgeslagen.[img]9b51ede9-5609-4330-963e-18e71296538d.png[/img] Klik ik hier nu op, terwijl ik niet ben ingelogd, kom ik in het juiste scherm terecht. Maar het scherm ziet eruit alsof ik ben ingelogd en de boel kan bewerken, maar ik ben NIET ingelogd [img]7863b460-0669-4a38-b375-8adc1f00ed19.png[/img] Klik ik op bestand downloaden verhuis ik naar het beginscherm van bestanden delen waar ik 2 mappen heb neergezet waar mijn downloads inzitten [img]72a3c05e-3396-4ed1-a25b-ac0ad04bb9d5.png[/img] Daar kan ik gewoon op klikken maar dan verhuis ik weer naar de inhoud van een van de 2 mappen en kan ik zelfs op verwijderen klikken. Er gebeurd er dan wel niks maar ik krijg wel het schermpje of ik het wel zeker weet [img]186bdcd5-261e-40f8-9889-3c387377a963.png[/img] Maar bestanden downloaden gaat niet. Ook probeer ik de links aan te passen en vaak krijg ik dan de mededeling dat ik eerst ingelogd moet zijn. Ik ben nu druk met uitvogelen hoe ik dit nu weer moet oplossen.[img]bd1b8ad4-bb00-4f36-a3fa-af47d14dd3c5.png[/img] Misschien maak ik zelf nu een foutje maar het blijft raar.

                    Reageer


                    • #11
                      Dag Aggie,

                      Je had de map bestanden delen op 'toegang voor iedereen' gezet. Elke bezoeker mocht de pagina bezoeken, bestanden verplaatsen en verwijderen. Dat het verwijderen en verplaatsen niet lukt als bezoeker lijkt me een bug.

                      Ik heb voor nu je pagina 'bestanden delen' even op 'alleen leden' gezet.
                      We gaan er naar kijken wat een goede oplossing is.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                        Dag Aggie,

                        Je had de map bestanden delen op 'toegang voor iedereen' gezet. Elke bezoeker mocht de pagina bezoeken, bestanden verplaatsen en verwijderen. Dat het verwijderen en verplaatsen niet lukt als bezoeker lijkt me een bug.

                        Ik heb voor nu je pagina 'bestanden delen' even op 'alleen leden' gezet.
                        We gaan er naar kijken wat een goede oplossing is.
                        Hallo Jeroen, bedankt voor je antwoord.

                        De bedoeling is ook dat de pagina voor iedereen te bezoeken is en niet alleen voor leden. Vroeger kon je bestanden delen aanzetten voor iedereen die iets wilde downloaden, maar was verplaatsen en bewerken alleen beschikbaar voor de communitie eigenaar als die was ingelogd. Zo jammer dat het toen opeens niet meer werkte en zo blij was ik dat het nu weer mogelijk was en zo jammer dat dit onderdeel nu alleen voor leden beschikbaar is.

                        Er wordt best vaak om de bestanden gevraagd die in mijn bestanden delen lijst staan en ik vond het weer fijn om dit weer online te kunnen zette, want het is best veel werk om dit steeds via email te moeten sturen.

                        Reageer


                        • #13
                          Dag Aggie,

                          Dat is ook de bedoeling. We gaan kijken of we dit ook zo kunnen aanpassen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                            Dag Aggie,

                            Dat is ook de bedoeling. We gaan kijken of we dit ook zo kunnen aanpassen.
                            Hallo Jeroen,
                            Tot zover is het aangepast. Ik kan bestanden delen openbaar zetten, maar wanneer ik nu op downloaden klik ga ik terug naar de mappen waar de documenten instaan. Ik kan dus nog niks downloaden. Vervelend voor jullie omdat het nog niet helemaal klopt. Probeer het maar eens, het zal wel een keertje lukken denk ik. Iedere keer als ik iets hoor van jullie probeer ik het weer.

                            Reageer


                            • #15
                              Helaas werkt het centreren van tekst en afbeeldingen nog steeds niet goed.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X