Ik heb voor onze woning een nieuwe modem ontvangen dat ik dien aan te sluiten.
Daarvoor heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hoofdaccount bij Zeelandnet nodig.
Ik heb uitgeprobeerd dat ...... met postcode geaccepteerd wordt. Mededeling verschijnt vervolgens dat instructies voor nieuw wachtwoord naar mijn mail @zeelandnet gestuurd gaat worden. Dat mailadres gebruik ik echter niet. Blijkbaar is in het verleden ook een alternatief mailadres toegezonden, maar ik weet niet meer welk mailadres dat is. Mogelijk het mailaccount, waarvandaan ik nu deze mail zend, maar het kan ook zijn dat ik een ander zakelijk mailaccount heb opgegeven. Ik weet echter niet of de mail met instructies ook vanzelf aan dat alternatieve mailadres wordt gezonden.
Dit betekent dat ik geen nieuw wachtwoord kan instellen en dus het nieuwe modem niet kan aansluiten.
Wat kan ik doen?
Daarvoor heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hoofdaccount bij Zeelandnet nodig.
Ik heb uitgeprobeerd dat ...... met postcode geaccepteerd wordt. Mededeling verschijnt vervolgens dat instructies voor nieuw wachtwoord naar mijn mail @zeelandnet gestuurd gaat worden. Dat mailadres gebruik ik echter niet. Blijkbaar is in het verleden ook een alternatief mailadres toegezonden, maar ik weet niet meer welk mailadres dat is. Mogelijk het mailaccount, waarvandaan ik nu deze mail zend, maar het kan ook zijn dat ik een ander zakelijk mailaccount heb opgegeven. Ik weet echter niet of de mail met instructies ook vanzelf aan dat alternatieve mailadres wordt gezonden.
Dit betekent dat ik geen nieuw wachtwoord kan instellen en dus het nieuwe modem niet kan aansluiten.
Wat kan ik doen?
Reageer