Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw wachtwoordinstructie kan ik niet ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw wachtwoordinstructie kan ik niet ontvangen

    Ik heb voor onze woning een nieuwe modem ontvangen dat ik dien aan te sluiten.
    Daarvoor heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hoofdaccount bij Zeelandnet nodig.
    Ik heb uitgeprobeerd dat ...... met postcode geaccepteerd wordt. Mededeling verschijnt vervolgens dat instructies voor nieuw wachtwoord naar mijn mail @zeelandnet gestuurd gaat worden. Dat mailadres gebruik ik echter niet. Blijkbaar is in het verleden ook een alternatief mailadres toegezonden, maar ik weet niet meer welk mailadres dat is. Mogelijk het mailaccount, waarvandaan ik nu deze mail zend, maar het kan ook zijn dat ik een ander zakelijk mailaccount heb opgegeven. Ik weet echter niet of de mail met instructies ook vanzelf aan dat alternatieve mailadres wordt gezonden.
    Dit betekent dat ik geen nieuw wachtwoord kan instellen en dus het nieuwe modem niet kan aansluiten.

    Wat kan ik doen?

  • #2
    Bellen met de helpdesk.
    Hier op antwoord wachten helpt ook niet.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus
      Bellen met de helpdesk.
      Hier op antwoord wachten helpt ook niet.
      Dank je Rinus, had ik natuurlijk ook moeten bedenken!

      Reageer


      • #4
        Succes chalkes.....druk even op 'antwoord' a.u.b. (dan 'scoor' ik ook eens een keer hier :-) :-) )
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus
          Succes chalkes.....druk even op 'antwoord' a.u.b. (dan 'scoor' ik ook eens een keer hier :-) :-) )
          Gefeliciteerd Rinus :S

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Gefeliciteerd Rinus :S
            Geen idee waar het zin voor heeft...:-)
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rinus
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Gefeliciteerd Rinus :S
              Geen idee waar het zin voor heeft...:-)
              Je kunt door deze juiste antwoorden badges verdienen

              Hier staan de recent uitgereikte badges.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Caroline
                Ik dacht dat dit een 'service forum' was. En geen 'verdien-model'.
                De mensen die hier al of niet regelmatig komen hebben een probleem, veelal met issues van Zeelandnet. Om dat het een service-forum is, verwachten ze adequate actie/hulp van specialisten.
                Ik verwacht de (goede) oplossingen van de moderatoren. Natuurlijk zijn er bekwame mensen die hier vaak ook goede antwoorden geven, maar die badges zeggen mij verder niets.

                Dus beter zou dit dus gewoon 'Forum' moeten heten. Service is toch niet op vrijwillige basis?? Dat behoort een service van Zeelandnet te zijn.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X