Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanvraag Alles-in-1 pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanvraag Alles-in-1 pakket


  • #2
    Hallo Viktor, dat probleem heb ik ook gehad en contact gehad met zeelandnet. Aanbieding is alleen geldig als je alleen internet hebt van zeelandnet en geen telefonie? Terwijl ze zelf nog adverteren dat je onderling gratis kan bellen met 57.000 abonnees van zeelandnet, waaruit in kan opmaken dat er 57.000 abonnees zijn die ook telefonie hebben en daarmee uitgesloten zijn van deze actie! Ik kreeg wel een persoonlijk aanbod maar dat was natuurlijk minder als wat ze op de site beloven, en ben daar niet op ingegaan. Ik ben het er helemaal mee eens dat dit een zeer misleidende reclame is, met kleine lettertjes. Ik vraag me ook af of dit wel is toegestaan als je hem laat toetsen door de reclame code commissie?
    Ik heb een mail gestuurd naar zeelandnet en ben benieuwd naar hun antwoord. Ongeveer 2 jaar terug gelijk soortige actie met de Samsung tablet geweest.

    Reageer


    • #3
      ik ga dit op G+ en twitter gooien, kijken of er nog meer mensen reageren, is voor Zeelandnet geen goede reclame, dus ik snap niet waarom ze het doen??

      Reageer


      • #4
        heb ook even gekeken, maar dit staat er letterlijk onder de actie: ?

        Heeft u al internet of telefonie van ZeelandNet?

        Het aanbod op de pagina geldt alleen voor nieuwe abonnees. Als u al internet of telefonie heeft van ZeelandNet dan hebben wij waarschijnlijk een persoonlijk passend aanbod voor u als abonnee. Om uw persoonlijk aanbod te zien klik hier.

        Er staat dus heel duidelijk dat de actie niet voor bestaande abonnees geld en ik neem aan dat de actievoorwaarden hierin verder info geeft over eventuele uitzonderingen, zoals hierboven gemeld

        Reageer


        • #5
          ja, maar als ik dan verder ga, krijg ik dit!!
          "Kies uw abonnement en cadeau"
          "Er zijn op dit moment geen cadeau opties voor u beschikbaar."
          maar maakt niet uit, er zijn meer providers

          Reageer


          • #6
            het lijkt mij best logisch dat je te zien krijgt dat er geen cadeau opties beschikbaar zijn als er op de pagina staat dat de actie niet geldig is als je al internet en/of telefonie heb.

            er staat ook dat er waarschijnlijk een ander aanbod is, maar dat hoeft dus niet het geval te zijn.

            ik zag dat er in de actievoorwaarden staat dat nieuwe klanten en klanten die persoonlijk zijn aangeschreven mee kunnen doen. wie weet hoe de actie zich ontwikkeld en krijg je later een mailtje.

            ik ga liever voor de kwaliteit van mijn verbinding dan voor cadeaus waar ik uiteindelijk niets mee doe. krijg de snelheid die ze beloven, wifi werkt bij mij toppie en heb de afgelopen 5 jaar nooit hoeven bellen of mailen. Heb uiteraard wel eens rondgekeken. Bij kpn bijvoorbeeld ben je voor max 50mbit per seconden uiteindelijk meer kwijt en heb ik de garantie dat ik 60 mbit in ieder geval niet haal. Het is maar net waar je waarde aan hecht

            Reageer


            • #7
              Als je goed kijkt op de pagina voor abonnees zie je dat er als extra cadeau een delta comfort wijzer is bij gekomen als extra keuze? Dus is het wel heel erg verwarrend van Zeelandnet. Dan voel ik me als vaste klant toch wel genaaid. Ik stap over mijn huidige abonnement naar alles in 1. Ben ik volgens mij ook een nieuwe klant voor het alles in 1 en sluit ik een nieuw abonnement af. Dan moeten ze geen keuze geven en duidelijk op de site vermelden dat dit alleen voor nieuwe klanten is, en ook geen door link voor bestaande klanten.

              Het is toch meegenomen als je 1 jaar lang 50% korting krijg op je abonnement? Of ben ik dan een echte Zeeuw.
              Misschien Ziggo als concurrent op het glasvezel net toelaten?

              Bij mij gaat het om principe de aanbieding is erg verwarrend en onduidelijk, geef dan als Zeelandnet toe dat het verwarrend is en geef dan de klanten die reageren wat je belooft en pas je website aan, om deze discussies te voorkomen.

              Wat betreft KPN klopt helemaal alleen jammer dat je alleen de snelheid benoemd en niet alle andere extra's die bij hetzelfde pakket horen. Dan is het toch appels met peren vergelijken. En voor je snelheid ben je nog altijd afhankelijk van de snelheid van de wifi adaptor in het apparaat.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Peter112
                Als je goed kijkt op de pagina voor abonnees zie je dat er als extra cadeau een delta comfort wijzer is bij gekomen als extra keuze? Dus is het wel heel erg verwarrend van Zeelandnet. Dan voel ik me als vaste klant toch wel genaaid. Ik stap over mijn huidige abonnement naar alles in 1. Ben ik volgens mij ook een nieuwe klant voor het alles in 1 en sluit ik een nieuw abonnement af. Dan moeten ze geen keuze geven en duidelijk op de site vermelden dat dit alleen voor nieuwe klanten is, en ook geen door link voor bestaande klanten.

                Het is toch meegenomen als je 1 jaar lang 50% korting krijg op je abonnement? Of ben ik dan een echte Zeeuw.
                Misschien Ziggo als concurrent op het glasvezel net toelaten?

                Bij mij gaat het om principe de aanbieding is erg verwarrend en onduidelijk, geef dan als Zeelandnet toe dat het verwarrend is en geef dan de klanten die reageren wat je belooft en pas je website aan, om deze discussies te voorkomen.

                Wat betreft KPN klopt helemaal alleen jammer dat je alleen de snelheid benoemd en niet alle andere extra's die bij hetzelfde pakket horen. Dan is het toch appels met peren vergelijken. En voor je snelheid ben je nog altijd afhankelijk van de snelheid van de wifi adaptor in het apparaat.
                '

                En zo geweldig is Zeelandnet nu ook weer niet, had verder geen klachten, maar het internet was wel vaak overbelast in de weekenden, waardoor het ook alles behalve snel was, ik vind het ook helemaal niet logisch dat nwe klanten het wel krijgen en klanten die al jaren bij hun klant zijn in hun hempje laten staan, ik heb er genoeg van, van heel dat Zeelandnet

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door viktor2
                  Oorspronkelijk gepost door Peter112
                  Als je goed kijkt op de pagina voor abonnees zie je dat er als extra cadeau een delta comfort wijzer is bij gekomen als extra keuze? Dus is het wel heel erg verwarrend van Zeelandnet. Dan voel ik me als vaste klant toch wel genaaid. Ik stap over mijn huidige abonnement naar alles in 1. Ben ik volgens mij ook een nieuwe klant voor het alles in 1 en sluit ik een nieuw abonnement af. Dan moeten ze geen keuze geven en duidelijk op de site vermelden dat dit alleen voor nieuwe klanten is, en ook geen door link voor bestaande klanten.

                  Het is toch meegenomen als je 1 jaar lang 50% korting krijg op je abonnement? Of ben ik dan een echte Zeeuw.
                  Misschien Ziggo als concurrent op het glasvezel net toelaten?

                  Bij mij gaat het om principe de aanbieding is erg verwarrend en onduidelijk, geef dan als Zeelandnet toe dat het verwarrend is en geef dan de klanten die reageren wat je belooft en pas je website aan, om deze discussies te voorkomen.

                  Wat betreft KPN klopt helemaal alleen jammer dat je alleen de snelheid benoemd en niet alle andere extra's die bij hetzelfde pakket horen. Dan is het toch appels met peren vergelijken. En voor je snelheid ben je nog altijd afhankelijk van de snelheid van de wifi adaptor in het apparaat.
                  '

                  En zo geweldig is Zeelandnet nu ook weer niet, had verder geen klachten, maar het internet was wel vaak overbelast in de weekenden, waardoor het ook alles behalve snel was, ik vind het ook helemaal niet logisch dat nwe klanten het wel krijgen en klanten die al jaren bij hun klant zijn in hun hempje laten staan, ik heb er genoeg van, van heel dat Zeelandnet

                  Ik heb van het weekend een mail gestuurd en volgens de website beantwoorden zij deze binnen 2 werkdagen. Ik weet natuurlijk niet wat bij zeelandnet werkdagen zijn maar bij mij zijn deze al voorbij. Weeral een belofte die ze niet na komen. Zelfs niet een berichtje dat ze mijn mail aan het behandelen zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ellen
                    ik vind de actie ook NIET kloppen.
                    Vaste klanten worden NIET gewaardeerd.
                    als je alle heb . in losse pakketten, kun je ook over gaan naar Alles in !?

                    Maar dan heb ik wel weer snelheid verlaging??
                    nu 160 dan 100 mpbs
                    En dan meer gaan betalen voor MINDER snelheid??
                    overstappen komt nu wel hel dicht bij voor mij..
                    Overstappen naar wat.. adsl? dat is ook niet bepaald een vooruitgang.

                    Reageer


                    • #11
                      Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik de "Alles in 1" aanbieding ook niet zo goed begrijp.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ellen
                        ik vind de actie ook NIET kloppen.
                        Vaste klanten worden NIET gewaardeerd.
                        Inderdaad, ik ben al heel lang klant bij zeelandnet en moet (zeker sinds het onder Delta valt) steeds opnieuw vaststellen dat je als vaste klant deskundig uitgemolken wordt. Steeds opnieuw kiezen tussen lagere snelheid en minder faciliteiten voor ongeveer dezelfde prijs, of flink bijbetalen voor ongeveer hetzelfde. En voor de speciale aanbiedingen kom je als vaste klant nooit in aanmerking; je zou zeggen dat ze zo vooral klanten winnen die ieder jaar switchen ;-)

                        Helaas is er geen echt alternatief op de kabel, en als je overstapt naar een andere provider ben je ook nog je email adres kwijt (of je hebt weer extra kosten).

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Het wordt niet slechter in absolute zin, maar wel 'minder aantrekkelijk'. Toenemende download snelheid is gewoon technische vooruitgang zoals je die op veel vergelijkbare gebieden hebt, zegt weinig. In 2005 kwam je denk ik makkelijker uit met die 0,5 Mbps dan nu met al die veel zwaardere websites, de dagelijkse noodzakelijke Mickeysoft updates, TV via internet enz. In 2005 had je nog een fatsoenlijk TV aanbod met nette ontvangst via de gewone (analoge) kabel, inmiddels wordt je min or meer gedwongen over te stappen op digitale TV. Telefonie vergelijkbaar verhaal.
                            En die digitale TV is dan misschien kwa specs 'beter' maar ik heb wel -tig keer meer storing in de zin van storende blokjes of volledig uitvallende zenders dan in het analoge tijdperk, vooral overdag ('het ligt aan uw kabel', ja vast als het steevast overdag veel beter werkt dan 's avonds ...). De internet telefonie haalt het bij mij ook niet bij de kwaliteit van analoog, terwijl de abo kosten inmiddels bijna even hoog zijn; mag je weer terug naar KPN ;-)

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X