Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Frans
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe
    had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer
    Hoi Koekeroe, dat klopt, momenteel wordt er weer aan gewerkt. Aangezien het prikbord nog vrij nieuw is kan het wel eens voorkomen dat het even niet beschikbaar is.
    Frans in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
    had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer
    koekeroe in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • mjvweele
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    @bs1987

    Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.
    Ten eerste he Caroline hoe is het lang geleden maar ik zie nu ook weer advertenties dus is opgelost misschien werkzaamheden geweest.

    groet Marko van Weele
    mjvweele in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Het probleem met de weergave en sortering van de prikbordadvertenties is inmiddels verholpen.
    Er was een probleem met de Sphinx Server.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    @bs1987

    Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.
    Caroline in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    bs1987 als je even terugkijkt, zie je dat er 3 reacties geleden wordt door een moderator verteld dat er vandaag (2/7) naar dat probleem gekeken wordt en vandaag is nog niet voorbij....heel even geduld zou ik zeggen!
    Jos in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • bs1987
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
    wordt er uberhaupt in gekeken dan dit forum????
    bs1987 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • bs1987
    antwoordde
    als ik nu op prikbord kijk zou er geen 1 advertentie bestaan.
    klik ik een willekeurige rubriek aan krijg ik de melding :Geen advertenties gevonden.
    terwijl ik zelf een advertentie heb geplaatst in fotografie.
    wat mij betreft 1 grote aanfluiting dit prikbord
    bs1987 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Frans
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
    enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
    nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
    16-06-2015
    29-06-2015
    28-06-2015
    19-06-2015
    20-06-2015
    23-06-2015
    18 06-2015
    etc.
    Hoi Fred44nl,

    Ik heb even contact gehad met de webmaster, en het sorteren werkt momenteel inderdaad niet naar behoren. Ik ga ervan uit dat er morgen naar gekeken gaat worden.
    Frans in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
    enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
    nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
    16-06-2015
    29-06-2015
    28-06-2015
    19-06-2015
    20-06-2015
    23-06-2015
    18 06-2015
    etc.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • mjvweele
    antwoordde
    Het werkt nu wel goed maar als je naar de advertenties gaat dan is het wel wat trager als je er een aan klikt dan kon je voorheen gelijk naar de foto scrollen dat duurt nu even
    mjvweele in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • wc2wc
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
    Jeroen

    1.-Ik merk dat het sorteren van de advertenties op datum enz. niet meer werkt - getest met ie 11 en opera 31

    2.- vroeger kreeg ik een mailtje als mijn advertentie bijna verliep ; dat is nu niet meer zo ?

    3. - Gaan jullie nog iets doen aan de hoofdletters in de advertentiekop ( elk woord een hoofdletter )


    Werner
    wc2wc in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • mjvweele
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Dag mjvweele,

    Je moet inderdaad de nodige informatie invullen, maar zo wordt je advertentie ook makkelijker gevonden.
    Vind je het juist niet handig dat je nu 'gebruikt' of 'nieuw' kunt invullen. Er zit inderdaad een extra pagina op het einde van het plaatsen zodat je niet meteen je advertentie zit. Maar deze extra pagina is er voor technische redenen.

    Wat ik wel vreemd is dat je uitgelogd wordt. Heb je dit als je je advertentie plaatst via je PC, je tablet en of je telefoon? Of verschilt dat? Welke browser gebruik je? En heb je op andere sites ook problemen met het in,- en uitloggen? Laat het even weten. Dan ik even verder voor je kijken.
    mjvweele in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Dag mjvweele,

    Je moet inderdaad de nodige informatie invullen, maar zo wordt je advertentie ook makkelijker gevonden.
    Vind je het juist niet handig dat je nu 'gebruikt' of 'nieuw' kunt invullen. Er zit inderdaad een extra pagina op het einde van het plaatsen zodat je niet meteen je advertentie zit. Maar deze extra pagina is er voor technische redenen.

    Wat ik wel vreemd is dat je uitgelogd wordt. Heb je dit als je je advertentie plaatst via je PC, je tablet en of je telefoon? Of verschilt dat? Welke browser gebruik je? En heb je op andere sites ook problemen met het in,- en uitloggen? Laat het even weten. Dan ik even verder voor je kijken.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • mjvweele
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Dag mjvweele,

    Dan begrijp ik je misschien niet meteen. Wat is je grootste bezwaar? Is het dat je wordt uitgelogd als je niet snel genoeg een advertentie plaatst? Of dat je teveel handelingen moet verrichten? En welke handelingen vind je dan niet logisch of niet handig?
    Nou voorheen klikte je het zelfde met de categorie aan je kon je prijs invullen of bieden van af en klaar nu moet je eerst klikken op prijs dan op (bedrag gratis enz) dan het bedrag dan of bieden van af moet je toch een bedrag in vullen en dan nog eens het bedrag van het bieden dat is toch veel te omslachtig gewoon net als vroeger geen gezeur gelijk bedrag invullen klaar of bieden aan klikken en bedrag klaar en kun je nu ook op de advertentie niet zien van wat voor bedrag ze kunnen bieden voorheen wel dan in wat voor conditie dan particulier of zakelijk meestal vergeet je de foto,s er bij te zetten omdat je zo veel handelingen al hebt gedaan en dan wil ik mijn advertentie wel gelijk zien moet je weer klikken terwijl je dat voorheen niet had gelijk advertentie zichtbaar ik vind het allemaal te omslachtig maar dat vind jij natuurlijk weer niet en ik log in om een advertentie te plaatsen ben ik bezig die er op te zetten klik hem aan en dan vragen ze om in te loggen terwijl ik dat net gedaan heb heel mijn advertentie weer weg kan ik weer opnieuw beginnen iets wat goed draait moet je afblijven je gaat je motor van je auto toch ook niet open maken als het goed draait ik weet je antwoord al ja maar die moet ook onderhouden worden toch maar dat is heel wat anders dat heel de boel open te gooien maar ik zeg nogmaals maak het wat simpeler net als het oude nieuw is niet altijd een verbetering.
    mjvweele in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X