Wij hebben ter versterking van de Wifi een TP Link M5 in huis, het mooie van dit systeem is/was dat er een ouderlijk toezicht was. Op basis van het Ip-adres kun je het device toewijzen aan één van de gebruikers in huis, en kan ik als ouder besluiten dat binnen bepaalde tijden internet niet mogelojk is, dit ter bescherming. Sinds een aantal maanden lijkt het of het ip-adres dagelijks wisselt. Het lijkt wel of de devices dagelijks een ander ip-adres of mac-nummer aannemen. Hierdoor vervalt de functie van ouderlijk toezicht, wat voor mij een belangrijke reden was dit systeem te kopen. Is er een andere instelling mogelijk of wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
TP Link, deco M5, ouderlijk toezicht
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen2025 Bekijk berichtWij hebben ter versterking van de Wifi een TP Link M5 in huis, het mooie van dit systeem is/was dat er een ouderlijk toezicht was. Op basis van het Ip-adres kun je het device toewijzen aan één van de gebruikers in huis, en kan ik als ouder besluiten dat binnen bepaalde tijden internet niet mogelojk is, dit ter bescherming. Sinds een aantal maanden lijkt het of het ip-adres dagelijks wisselt. Het lijkt wel of de devices dagelijks een ander ip-adres of mac-nummer aannemen. Hierdoor vervalt de functie van ouderlijk toezicht, wat voor mij een belangrijke reden was dit systeem te kopen. Is er een andere instelling mogelijk of wat zijn jullie ervaringen hiermee?
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer