Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi spots inloggen op samsung 51A smartphone

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi spots inloggen op samsung 51A smartphone

    Beste lezers,

    ik probeer in te loggen op Delta wifi spots op mijn Samsung 51A smartphone, alleen ik weet niet hoe.
    ten eerste zie ik de “EAP methode” “PEAP” en daar onder nog een reeks met afkortingen waaruit ik kan kiezen.

    daaronder moet ik het volgende invullen:

    “Indentiteit”

    ”wachtwoord”

    Dan kan ik kiezen tussen “certificaat selecteren” , “Systeemcertificaten gebruiken” en “Niet valideren”

    dat wachtwoord begrijp ik nog wel, maar de rest….

    Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking.

    Truus


  • #2
    Hallo tanteTruus. we hebben een handleiding online staan waar uitgelegd wordt hoe je dit kunt instellen.

    https://www.delta.nl/internet/wifi/w...spots/android/

    Gaat dat lukken met deze handleiding?

    Reageer


    • #3
      Of even langsgaan bij de Deltawinkel, ben daar voor hetzelfde al enkele malen geweest en keurig geholpen

      Reageer


      • #4
        Bedankt Ferry, ik ga er vanmiddag naar kijken als ik thuis ben van mijn werk.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
          Hallo tanteTruus. we hebben een handleiding online staan waar uitgelegd wordt hoe je dit kunt instellen.

          https://www.delta.nl/internet/wifi/w...spots/android/

          Gaat dat lukken met deze handleiding?
          Ik ben het nou aan het proberen, wilde certificaat downloaden, ging niet, dus op die site die je gaf, stond dat je dan naar instellingen moet gaan, delta wifi spots en dan netwerk vergeten.

          alleen dat “netwerk vergeten” zie ik nergens staan als ik op Delta wifi spots klik

          Reageer


          • #6
            Bij stap 2: certificaat downloaden geeft ie het volgende aan:

            ” kan CA certificaat niet installeren, dit certificaat van null moet worden geinstalleerd via instellingen.
            installeer alleen CA-certificaten van organisaties die u vertrouwt.”

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
              Bij stap 2: certificaat downloaden geeft ie het volgende aan:

              ” kan CA certificaat niet installeren, dit certificaat van null moet worden geinstalleerd via instellingen.
              installeer alleen CA-certificaten van organisaties die u vertrouwt.”
              ja en hoe installeer ik dat dan via instellingen…..

              Reageer


              • #8
                Ik heb het toch voor elkaar gekregen…maar dan zonder certificaat..ik kon verbinding maken met Delta wifi spots, maar deze gaf wel aan “uw verbinding is niet prive”

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
                  Bij stap 2: certificaat downloaden geeft ie het volgende aan:

                  ” kan CA certificaat niet installeren, dit certificaat van null moet worden geinstalleerd via instellingen.
                  installeer alleen CA-certificaten van organisaties die u vertrouwt.”
                  Instellingen > Biometrie en beveiliging > Andere beveiliginginstellingen > Installeren uit apparaatopslag > CA-certificaat > Toch installeren > Download > deltawifispots-android-ca.crt
                  Laatst bewerkt door driepinter; 9 Jun 2021, 17:42.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat is gelukt!
                    Bedankt driepinter!

                    maareuh…zie mijn vorige bericht, kan het kwaad dat ik mezelf wel kan inloggen op wifispots ondanks dat ik de melding kreeg “uw verbinding is niet prive” ?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
                      Dat is gelukt!
                      Bedankt driepinter!

                      maareuh…zie mijn vorige bericht, kan het kwaad dat ik mezelf wel kan inloggen op wifispots ondanks dat ik de melding kreeg “uw verbinding is niet prive” ?
                      Deze melding kreeg je omdat je geen CA-Certificaat had geinstalleerd,dus wanneer je hem nu via de Delta Handleiding instelt zou het wel moet lukken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Deze melding kreeg je omdat je geen CA-Certificaat had geinstalleerd,dus wanneer je hem nu via de Delta Handleiding instelt zou het wel moet lukken.
                        oke…bedankt voor de informatie 🙂

                        slotje…

                        Reageer


                        • #13
                          Is het inmiddels allemaal gelukt, tanteTruus? Ik zie dat driepinter de puntjes op de i heeft gezet qua verdere informatie!

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X