Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gebruikersnaam en wachtwoord voor het inloggen op het nieuwe WiFi-modem.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gebruikersnaam en wachtwoord voor het inloggen op het nieuwe WiFi-modem.


  • #2
    Hi erikreijn , op de Sagemcom modem zit aan de zijkant een sticker geplakt. Op deze sticker staat een "Admin Passphrase" vermeld. Je kunt met dit wachtwoord en de inlognaam "beheer" inloggen op het nieuwe modem. Nadat je voor het eerst inlogt zal worden gevraagd om een persoonlijke inlog aan te maken en hierbij een eigen wachtwoord in te stellen. Via deze link vind je de handleiding voor het modem terug.

    Reageer


    • #3
      Heel erg bedankt TimE (moderator) voor de snelle reactie. Ik ga dat uitvoeren.
      En bedankt voor het linkje naar de handleiding.
      Zeelandnet TOP!

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan!

        Reageer


        • #5
          Ik kan inloggen met het Admin password zoals op de sticker is vermeld.
          Ik zie daarna geen opties om het password te wijzigen, ook niet tijdens inloggen met Admin password.
          Doe ik iets niet goed

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
            Ik kan inloggen met het Admin password zoals op de sticker is vermeld.
            Ik zie daarna geen opties om het password te wijzigen, ook niet tijdens inloggen met Admin password.
            Doe ik iets niet goed
            https://nl-inloggen.net/zeelandnet-modem/

            Heb je hier iets aan?
            Laatst bewerkt door Guest01; 23 Jan 2021, 19:52.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
              Ik kan inloggen met het Admin password zoals op de sticker is vermeld.
              Ik zie daarna geen opties om het password te wijzigen, ook niet tijdens inloggen met Admin password.
              Doe ik iets niet goed
              Bij ons is bij de modemwissel van de zwarte naar de witte de code niet verandert. Het zijn 12 cijfers, dezelfde als voorheen.

              Reageer


              • #8
                Ik wordt weer constant uitgelogd trouwens.

                Reageer


                • #9
                  De wifi sleutel (code) is ongewijzigd inderdaad. Maar het gaat in dit topic over inloggen in het modem.Inloggen lukt wel, maar wijzigen wachtwoord kan ik niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
                    De wifi sleutel (code) is ongewijzigd inderdaad. Maar het gaat in dit topic over inloggen in het modem.Inloggen lukt wel, maar wijzigen wachtwoord kan ik niet.
                    Dat is je wachtwoord, het is de code die jij bijvoorbeeld aan je kinderen geeft als deze op je wifimodem willen. Dat bedoel ik. Of begrijp ik iets niet?

                    Waarom wil jij je ww wijzigen?

                    https://www.delta.nl/files/2018-09/h...3990v3v1.0.pdf

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X