Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mini gateway of dongel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Akonig
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Thanks! Die had ik nog niet gevonden... Ben dus blijkbaar niet de enige..
    Akonig in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
    Beste allemaal, even een kickje van dit topic van vorig jaar...

    Ik ben nu al bijna een jaar tevreden gebruiker van de mini gateway totdat ik ineens 3 dagen geleden geen verbinding meer kreeg met mijn gateway.

    Dat gebeurt wel eens vaker dat hij er enkele uren of zelfs een dag uit ligt, maar nu krijg ik hem ook met geen mogelijkheid meer terug online!

    Ik heb 2 netwerken in huis waar hij mee zou kunnen verbinden en, als ik de manual volg, kan ik hem keurig resetten en verbinden met een van de beschikbare netwerken. Echter zie ik hem dan nog altijd niet terug in Mjn Delta Inzicht. Terwijl hij tot voorkort prima werkte!

    Nu zie ik, na koppelen met het netwerk, dat het ding knippert met ongeveer 2 x per seconde. Is dat normaal? Hoe ziet een goed werkende gateway eruit? Constant lampje, lampje uit, geen constante knipper?

    Ben benieuwd of er meer mensen zijn met connectieproblemen. Baal er al van dat Delta geen nieuwe Gateways meer uitgeeft. Er is niks zo bewustmakend van je verbruik (en/of teruglevering) dan een systeem dat je real-time kunt uitlezen!

    Bedankt vast!
    zie : MijnDELTA Inzicht - ZeelandNet Serviceforum
    driepinter in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Akonig
    antwoordde
    Beste allemaal, even een kickje van dit topic van vorig jaar...

    Ik ben nu al bijna een jaar tevreden gebruiker van de mini gateway totdat ik ineens 3 dagen geleden geen verbinding meer kreeg met mijn gateway.

    Dat gebeurt wel eens vaker dat hij er enkele uren of zelfs een dag uit ligt, maar nu krijg ik hem ook met geen mogelijkheid meer terug online!

    Ik heb 2 netwerken in huis waar hij mee zou kunnen verbinden en, als ik de manual volg, kan ik hem keurig resetten en verbinden met een van de beschikbare netwerken. Echter zie ik hem dan nog altijd niet terug in Mjn Delta Inzicht. Terwijl hij tot voorkort prima werkte!

    Nu zie ik, na koppelen met het netwerk, dat het ding knippert met ongeveer 2 x per seconde. Is dat normaal? Hoe ziet een goed werkende gateway eruit? Constant lampje, lampje uit, geen constante knipper?

    Ben benieuwd of er meer mensen zijn met connectieproblemen. Baal er al van dat Delta geen nieuwe Gateways meer uitgeeft. Er is niks zo bewustmakend van je verbruik (en/of teruglevering) dan een systeem dat je real-time kunt uitlezen!

    Bedankt vast!
    Akonig in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Dit is de manual, heb hier zelf nooit problemen mee gehad, https://www.delta.nl/files/2016-06/h...ltainzicht.pdf
    Kennie-L in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Storingen of problemen met de mini gateway worden tegenwoordig afgehandeld door DELTA Energie. Deze gegevens zijn voor mij niet meer inzichtelijk.
    Edwinb in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Hanschen49
    antwoordde
    dat heb ik al tientallen keren gedaan maar kom niet verder,elke keer een ander smoesje
    Hanschen49 in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Als je problemen ervaren met de mini gateway kun je contact opnemen met DELTA Energie . Zij zijn bereikbaar op 0118-225500.
    Edwinb in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Hanschen49
    begon een topic mini gateway of dongel
    mini gateway of dongel
    zijn er meer mensen die de mini gateway niet kunnen aanmelden bij fifthplaysmart.com ik niet
    Hanschen49 in WiFi

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X