Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI Versterker

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WIFI Versterker

    Beste forummers,

    Ik ben op zoek naar een WIFI versterker.
    Wat is een beetje een goede WIFI versterker?
    Het is voor in een appartement.

    Bedankt voor het meedenken.

  • #2
    TanteTruus..
    wifi modem uitzetten. En in Bridge zetten!
    En er een goede router aanhangen
    probleem opgelost met zwak wifi signaal

    Reageer


    • #3
      in een apartements gebouw met gegoten betonnen muren kom je er vaak niet met een versterking van het wifi-signaal.
      dan kun je ook Powerline overwegen; hierbij gaat het signaal vanuit de meterkast via het lichtnet.
      neem niet de goedkoopste, want die helpen vaak niet het meest.

      https://www.delta.nl/nieuws/geef-int...line-adapters/
      Laatst bewerkt door fred44nl; 28 Aug 2020, 21:37.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor het meedenken.
        @ fred44nl : zoiets bedoel ik ook.

        Reageer


        • #5
          Goede WiFi versterkers bestaan niet....
          De meest goede oplossing in geval van slechte WiFi dekking is optimaliseren van de plaatsing van de router/modem of het bijplaatsen van AccessPoints die bedraad met het modem zijn verbonden. Als het trekken van kabels ongewenst is of niet mogelijk dan zijn powerline-adapters (die communiceren via het bestaande stroomnet) een mooi alternatief. Bedenk wel dat slechte WiFi vele oorzaken kan hebben en dat WiFi storingen oplossen kennis en expertise op dat gebied vereist.
          Als je weinig risico wil lopen dan zou je bijvoorbeeld een set van Devolo aan kunnen schaffen bij de Media Markt. Dan kun je het e.e.a. thuis aansluiten en testen en als het dan nog niet naar tevredenheid werkt kan het weer retour. Ik ben geen MM fan maar zo kun je voorkomen dat je blijft zitten met apparatuur die niet doet wat je wil. Of je laat een expert de storing onderzoeken en oplossen.

          Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X