Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem/router probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zou echt die TP-link router vervangen door een eenvoudige switch. En dat kan prima met dat ding van een tientje.

    Reageer


    • #17
      Ja. Misschien een adblocker actief?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
        Ja. Misschien een adblocker actief?

        Reageer


        • #19
          Ik gebruik ook een adblocker en scriptblocker (NoScript) e.d., maar bij mij is de afbeelding wel gewoon zichtbaar (in FireFox) en in Chrome met alleen een adblocker.

          Vincento Is het inmiddels wel al weer gelukt om te streamen? Verwijder anders eens een keer de Chromecast uit je netwerk en laat deze opnieuw verbinding maken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            uPNP dient ingeschakeld te zijn. Als de TP link nog steeds in brigde staat, dan zal de instelling ervan in het modem/router van Delta zitten.
            Ik heb dit type modem niet, dus kan niets over deze instellingen meegeven.

            Reageer


            • #21
              Ik heb alles geprobeerd zonder resultaat, zelfs aparte router op de plek van de TP-Link mocht niet baten. Nu heb ik de volgende setup: TP-Link zendt nu de 2,4 ghz uit waar de telefoons en tablets ook op zitten, hierdoor kan ik weer streamen. Het delta modem zendt de 5 ghz uit waar de laptops opstaan. Gelukkig levert het geen storingen op dus probleem opgelost.

              Mocht de tijd komen dat de wens is om alles op 5Ghz te zetten koop ik een nieuwe TP-Link die ook 5 ghz kan verzorgen.

              Dank voor jullie hulp!!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X