Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifispots instellen op een windows 10 pro tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifispots instellen op een windows 10 pro tablet

    Gebruikersnaam wifispots en wachtwoord wifispots heb ik.
    Op mijn delta is er geen handleiding voor win 10.
    Graag een uitleg hoe ik deze moet instellen.

    Groet DOK.

  • #2
    kom je er met de informatie voor Windows 7 of 8 niet uit ??

    Reageer


    • #3
      Heb ik geprobeerd.
      T/m punt 17 geen probleem.
      Punt 18 geen delta wifispots te zien.
      Ben naar alle intellingen gegaan
      -netwerk en internet
      -mobiele hotspot
      -internet verbinding delen met andere apparaten aangezet
      -Mijn internetverbinding delen via Wifi, geen keus.
      -Netwerknaam hier maar gebruikersnaam wifispots van delta ingevuld.
      -Netwerkwachtwoord, hier maar wachtwoord wifispots van delta ingevuld.
      Laatst bewerkt door DOK; 17 Aug 2019, 12:11.

      Reageer


      • #4
        het gaat niet om het aanmaken van een mobiele hotspot, maar een nieuwe wifi-verbinding.
        zelf heb ik geen Windows 10, dus moeten we even wachten, tot iemand anders zich meldt

        Reageer


        • #5
          Je kunt hier proberen je gebruikersnaam wifispots en wachtwoord wifispots in te vullen, wie weet lukt het ?
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #6
            Ik zie geen Delta wifispots staan.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door DOK Bekijk bericht
              Ik zie geen Delta wifispots staan.
              Tsja, als er geen te zien zijn in de buurt kun je natuurlijk ook nooit een verbinding maken.

              Dan zul je met je tablet naar een locatie moeten toe gaan waar er wel zijn.

              Reageer


              • #8
                Heb ik vanmorgen gedaan en toen kreeg ik de melding kan geen verbinding maken.

                Reageer


                • #9
                  Ca 20 uur
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Probeer het eens met de Ziggo instructie voor DELTA WifiSpots.

                    Reageer


                    • #11
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: delta wifispots certificaat ziggo foutmelding.jpg
Bekeken: 506
Grootte: 92,1 Kb
ID: 176922 Bedankt, ziet er helder uit.
                      Enkel het certificaat installeren lukt niet, zie foutmelding.

                      Reageer


                      • #12
                        Gisterenavond nog een keer alles volgens Ziggo instructies tot er gemeld werd dat Delta WifiSpots al bestaat.
                        Vanmorgen bij een delta wifspots punt proberen in te loggen, ging niet handmatig en automatisch niet.
                        Iemand nog een idee aub?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door DOK Bekijk bericht
                          Ca 20 uur
                          - Gebruik je toch wel het juiste protocol en/of het correcte password?
                          - Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met je 'eigen' Wifispot. Dat komt omdat je eigen wifi-netwerk een veel sterker signaal uitzendt dan je Wifispot."
                          - Wifispots kun je het best gebruiken BUITEN DE DEUR. Bijvoorbeeld bij vrienden thuis, bij een klant op kantoor of in het winkelcentrum.

                          E.e.a. zou dus inhouden dat als je de enige in de buurt bent met een WiFi spot, het niet gaat werken.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Om te controleren of Delta Wifispots werkt, doe ik dat in een andere plaats. ( ga ik met de auto, daarin mijn 2 voeten naar toe.)
                            Ik zie daar Delta Wifispots: Automatisch verbinden lukt niet.
                            Bij handmatig verbinden zie ik zelfs geen mogelijkheid om een wachtwoord in te vullen.
                            Krijg een melding, vingerafdruk server FA 59 E0 73 24 7E 9E 6C 74 EE 3F B2 6F 48 B0 E3 8A 9F B1 AB.
                            Laatst bewerkt door DOK; 20 Aug 2019, 18:06.

                            Reageer


                            • #15
                              Nog een keer met de ziggo instructies geprobeerd, tot de melding
                              dat Delta WifiSpots al bestaat.
                              Geprobeerd deze van mijn tablet te verwijderen, lukt mij niet.

                              Tja even Delta wifispots installeren als onderdeel van je abonnement.
                              Vorige week 2x gebeld met helpdesk, medewerker zegt belt overdag maar terug, de andere zegt, is ons pakkie aan niet ga maar naar Delta seviceforum, dan zal een medewerker van ons wel antwoord geven.
                              Nu een week verder, veel goede raadgevingen, maar nog steeds niet gelukt.
                              Iemand nog een suggestie?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X