Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WifiSpots op Lenovo TAB 2 A7-30F

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta WifiSpots op Lenovo TAB 2 A7-30F


  • #2
    Jan, ter inspiratie @
    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-wifi-hotspots
    Suc6
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Webkabouter,

      Bedankt voor je reactie.

      Ik begrijp dat Wifispots alleen buiten huis zouden moeten werken. Dus dat ik binnenshuis met het instellen van mijn WifiSpots op mijn toestellen het modem van de buren gebruik?
      In dat geval kan het in theorie ook nog met sterkte van ontvangst op dit tablet te maken hebben?

      Allereerst ga ik mijn wachtwoord controleren. Ik heb verschillende toestellen waarbij het binnenshuis werkt. Ik wil zeker weten dat ik het zelfde wachtwoord gebruik!

      Ten tweede ga ik kijken of thuisgebruik op mijn modem staat uitgeschakeld.

      Een aantal stappen uit het geciteerde is niet van toepassing omdat het op verschillende andere toestellen wel werkt.

      Groet,

      Jan Flikweert

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jan Flikweert Bekijk bericht
        Ik begrijp dat Wifispots alleen buiten huis zouden moeten werken. Dus dat ik binnenshuis met het instellen van mijn WifiSpots op mijn toestellen het modem van de buren gebruik?

        Reageer


        • #5
          Jan, is het niet beter om je hardware gewoon via je eigen WiFi netwerk (van modem/router) te verbinden? Je hebt dan een veel grotere bandbreedte en (als je een beetje technisch bent) kun je zelf beheren wie er toegang heeft tot je snelle netwerk.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jul 2019, 12:17.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Jan, is het niet beter om je hardware gewoon via je eigen WiFi netwerk (van modem/router) te verbinden? Je hebt dan een veel grotere bandbreedte en (als je een beetje technisch bent) kun je zelf beheren wie er toegang heeft tot je snelle netwerk.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Da's waar... Ik werd even misleid door 'alles wat los en vast zit'.

                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                als je dan bij de buren op de koffie gaat, dan hoef je daar niet meteen om hun wifi-wachtwoord te vragen.
                Als ik bij de buren koffie ga drinken neem ik dat ding echt niet mee hoor. De nieuwe berichten in dit forum lees ik thuis wel weer
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jul 2019, 12:57.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jan Flikweert Bekijk bericht
                  Ook een tweede en een derde keer kan ik hier mee thuis op Delta WifiHotSpots. Dat zou eingenlijk niet moeten kunnen.
                  daar zijn in het verleden uitgebreide discussies over geweest.
                  het probleem was dat veel mensen "per ongeluk" steeds met hun eigen Wifispots werkten.
                  daarom heeft Delta hier iets aan gedaan, waardoor dat niet meer voor zou moeten komen.
                  wellicht is deze functie uitgeschakeld, of zo

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo allemaal,

                    Het is denk ik opgelost!

                    Ik heb het tablet met het uitlaten van de hond meegenomen. En inderdaad, buiten de deur doet deze tablet het wel en heb ik wel verbinding met Delta WifiSpots.

                    Het zou zo kunnen zijn dat de ontvangst van de andere apparaten binnen beter is en deze binnen de Delta WifiSpot van buren oppikt.

                    Belangrijk is dat als ik op stap ga, deze tablet het eventueel doet.

                    Bedankt!

                    Jan Flikweert

                    Reageer


                    • #11
                      Goed te horen dat het is opgelost. Op het eigen modem is het inderdaad niet de bedoeling dat er verbinding wordt gemaakt met de DELTA WifiSpots. Dit met de reden die Fred44nl al aangaf.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X