Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gast wifi netwerk instellen met genexis platinum 7840. Verborgen instelling?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hwaiting Bekijk bericht
    Als reactie wil ik nu juist een mail sturen naar de helpdesk, over hoe ik wel die mogelijkheden wil, maar kan geen email-adress vinden.


    je kunt een email sturen naar [email protected]
    vermeldt jouw kalntnummer en omschrijf het probleem.
    fred44nl in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • hwaiting
    antwoordde
    Als reactie wil ik nu juist een mail sturen naar de helpdesk, over hoe ik wel die mogelijkheden wil, maar kan geen email-adress vinden.

    Vind het verder ook een vreemde keus om gast-wifi uit te schakelen. Aan de andere kant staat DMZ host wel als optie beschikbaar, wat ik een veel 'enger' optie vind om voor de gemiddelde leek beschikbaar te laten.

    Nou dinsdag maar even telefonisch zeuren .
    hwaiting in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hwaiting Bekijk bericht
    Is het mogelijk om die instelmogelijkheden (stiekem) weer te laten verschijnen?
    dat denk ik niet.
    bij coax-modems kun je ook bijna niks instellen.
    hoe meer er ingesteld kan worden, hoe meer problemen er bij de helpdesk komen
    fred44nl in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • hwaiting
    antwoordde
    Bij Delta Glasvezel Flexpakket.

    Is het mogelijk om die instelmogelijkheden (stiekem) weer te laten verschijnen?
    hwaiting in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    bij welk abonnement krijg je zo'n apparaat ??

    het is niet ongebruikelijk, dat providers een (groot) gedeelte van de instelmogelijkheden stiekem laten verdwijnen.
    fred44nl in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Gast wifi netwerk instellen met genexis platinum 7840. Verborgen instelling?

    Hallo,

    Ik probeer in de instellingen een 'Gast Wifi' netwerk in te stellen, maar de optie staat niet in de web interface. Tijdens het laden van de wifi tabblad pagina staat er wel een 'Gast Wifi' vermelding in de index, maar die verdwijnt wanneer de pagina volledig geladen is.

    Ik geloof dat dit betekent dat het in de firmware uitgeschakeld is, of dat er andere een geavanceerde instelling dit uitschakelt.

    Zijn er opties voor het activeren van Gast Wifi?

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X