Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Apple apparatuur goede wifi verbinding, windows apparatuur instabiele verbinding?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Apple apparatuur goede wifi verbinding, windows apparatuur instabiele verbinding?

    Hallo,

    In huis heb ik zowel Apple apparaten alsmede windows apparaten. De wifi werkt prima met de Apple apparatuur (iMac en iPad) maar bij mijn Windows pc en tablet krijg ik continue meldingen dat de verbinding verbroken is. Zeer onregelmatig, ik kan ook geen bepaalde trend ontdekken. Dit is nu sinds een aantal weken, daarvoor had ik dit probleem niet. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

    Groet,

    Tags: Geen

  • #2
    Vdorpclan, kun je iets vertellen over hoe je netwerk eruit ziet? Welk DELTA modem heb je; heb je nog een andere router in gebruik; wat zit op WiFi en wat is er bekabeld aangesloten?

    Reageer


    • #3
      Ik zie dat je nog een "oud" modem hebt. Deze kan vervangen worden voor een nieuwere versie. Ik zal hiervoor een ticket naar onze planning sturen. Die sturen je dan een mail met daarin een link om de afspraak te maken. Hierbij kan ook gelijk gekeken worden naar de problemen met je verbindingen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X