Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem werkt niet in andere kamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem werkt niet in andere kamer

    Ik heb me modem normaal in de woonkamer en heb m verplaatst naar de logeer kamer. Hij gaat hier niet online DS lampje blijft branden. Daarna het modem getest in de slaapkamer hier werkt het wel. Hierna nog meerdere keren geprobeerd in de logeer kamer. Maar werkt niet daar. Heb wel gewoon ontvangst op een tv daar.

    Iemand een idee ?
    Cisco EPC3940

    Laatst bewerkt door Nwd89; 29 Dec 2018, 18:16.

  • #2
    Zit er een versterker tussen ? En zo ja is die dan retour ?
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Hallo. Nee enkel het opsteekfilter. Het werkt op meerdere plekken in huis behalve in de logeer kamer. Heb wel een tv getest op de aansluiting en dit werkt

      Reageer


      • #4
        En die opsteekfilter zit er ook overal tussen ?

        nu zou het ook nog aan de coaxkabel kunnen liggen, kun je die veranderen?

        maar waarom zou je je modem willen verplaatsen ?
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          Ja die filter verplaats ik mee
          ik wil hem in de logeerkamer zodat het signaal beter verdeeld is in de woning

          ik gebruik de zelfde coax kabel. Werkt overal behalve in die kamer. Heb geen andere liggen helaas. Lijkt wel dat er iets mis is met de aansluiting in de muur.
          Laatst bewerkt door Nwd89; 29 Dec 2018, 20:29.

          Reageer


          • #6
            Kan je dan niet beter je modem beneden laten staan vlak waar de kabel binnen komt, en dan een router en of een repeater plaatsen.

            met een router heb je al een beter wifi verbinding als met je modem, en kun je al meer instellen.

            je hoeft voor een router niet de aller nieuwste of de beste te kiezen als je hem alleen maar voor wat internetten gebruikt, kijk vooral naar de 2.4 en de 5 GHz maar dat hebben ze bijna allemaal.

            En dan hoeft die niet echt duur tezijn, de router sluit je na de modem aan met een utp kabel die zit er meestal bij.

            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Wat Dominique schrijft.

              Je mag het modem met maximaal 1,5 meter coaxkabel op het AOP (Abonnee Overname Punt, dus de hoofdaansluiting) aansluiten. Die kabel kun je bij DELTA krijgen.
              Wil je wifi op een andere plek, koop daar dan een accesspoint voor, of een Powerline-setje.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X