Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Webcam Goes spooronderdoorgang

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webcam Goes spooronderdoorgang

    Momenteel zijn ze in Goes de spooronderdoorgang aan het realiseren en doodat ik enigszins aan huis gebonden ben ben ik maar zeer content met de webcam dat de gemeente Goes geplaatst heeft op het infocentrum. .

    Maar: op mijn tablet (Andoid) met wifi is het beeld van de webcam perfect, scherp en zonder schokken. Daarentegen is het beeld op mijn pc windows 10 vrij onscherp en schokkerig en vooral het laatste is te zien aan de treinen die "geschokt" door blijven rijden tijdens de werkzaamheden.

    Nu komt de "video" van de webcam via youtube op mijn pc binnen en daar zit waarschijnlijk het verschil in. Maar het hoe en waarom weet ik niet. Daarom mijn vraag hoe het beeld op mijn pc net zo mooi te krijgen als dat op mijn tablet, dat notabene via wifi binnenkomt. Of zit er ergens in "youtube" instellingen dat...?
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 21 Nov 2018, 16:25. Reden: Aanvuling

  • #2
    Zit niet bij youtube schat ik in; hier windows 10 op een laptop zonder enige hapering.

    Reageer


    • #3
      onderin het youtube scherm zit links naast het woord youtube een knop voor settings. als je daar op klikt kun je bij quality aanpassen welke kwaliteit de stream moet zijn misschien dat die default op een lage staat?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jde1976 Bekijk bericht
        onderin het youtube scherm zit links naast het woord youtube een knop voor settings. als je daar op klikt kun je bij quality aanpassen welke kwaliteit de stream moet zijn misschien dat die default op een lage staat?
        Ik heb al veel gegoocheld met die settingen maar dat maakt niet uit, tenzij je de kwaliteit naar beneden schroeft: 't wordt alleen maar erger
        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: YouTube Goes 1.jpg
Bekeken: 580
Grootte: 44,5 Kb
ID: 170413Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: YouTube Goes 2.jpg
Bekeken: 529
Grootte: 45,1 Kb
ID: 170414
        Dus verder zoeken.


        Reageer


        • #5
          Als je een ander filmpje op youtube bekijkt is dat dan wel goed ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
            Als je een ander filmpje op youtube bekijkt is dat dan wel goed ?
            Filmpjes lopen altijd goed. Ook qua beeld, zonder haperingen. Geluid weet ik niet. Niet relevant.
            Inmiddels weet ik dat ook op mijn tablet de YouTube een vinger in de pap heeft. Waarschijnlijk dat Goes zijn webcam rechtstreeks in YouTube plaatst. https://youtu.be/2WuRKAbJCUE
            Overigens zijn de haperingen (treinen) eens om het half uur (kwart voor en kwart over) hinderlijk maar van de overige werkzaamheden heb ik geen last qua schokkeringen (sic!)
            Maar nogmaals: ik ga verder zoeken en bedankt allemaal tot zover voor het meedenken

            Reageer


            • #7
              Ik heb ff moeten wachten maar om 9.18 kwam de trein langs en bij mij op 2 schermen verschillende browsers kwam die ook iets wat schokkerig voorbij, dus ik denk dat het aan de camera ligt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                Ik heb ff moeten wachten maar om 9.18 kwam de trein langs en bij mij op 2 schermen verschillende browsers kwam die ook iets wat schokkerig voorbij, dus ik denk dat het aan de camera ligt
                Roof: bedankt voor je visuele controle, dan hoef ik niet meer verder te zoeken. Alleen heb ik wel wat medelijden met de passagiers die in zo'n trein moeten zitten...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X