Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet op WiFi-hotspots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet op WiFi-hotspots

    Ik heb alle stappen van de onlinehandleiding gevolgd. Nieuwe certificaat kan ik alleen installeren via een omweg (via "beveiliging" en dan installeren vanuit opslag). Tot zover allemaal prima. Klik ik daarna DELTA WifiSpots aan dat kan ik niets invullen, maar probeert hij te verbinden. Krijg dan enige tijd later melding verbinding mislukt........

    Klantenservice heeft alle stappen met mij doorlopen, uiteraard precies hetzelfde resultaat. Hoe kom ik nu wel op de hotspots???

  • #2
    Zet het modem eens 5 minuten uit en zet daarna modem weer aan en schakel hardware weer in. Probeer het daarna nog eens.
    Dit was de oplossing bij een andere klant.

    Thuisgebruik zou overigens uitgeschakeld zijn: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=274,E=0000061615080765956,K=2738,Sxi =5,case=guid({1496C636-FF8D-41D2-B285-7DD16F98B859}),TS=DeltaNL_2016

    Kom je er ergens anders ook niet op.

    Reageer


    • #3
      Beste dogs4ever,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Is het inmiddels gelukt met de uitleg van Ptrol?

      Zo ja, zou je dan het beste antwoord nog even willen kiezen?

      Zo nee, wellicht heb je dan wat aan dit Topic?

      Reageer


      • #4
        Buitenshuis kan ik nog steeds nergens op de wifi hotspots

        Reageer


        • #5
          Ik kom nooit op dit scherm:

          Stap 6: WifiSpots instellen

          Je komt nu in een scherm met instellingen terecht. Selecteer daarbij de volgende gegevens:

          EAP-methode: PEAP
          Verificatie fase 2: MSCHAPV2
          CA-certificaat: DELTA WifiSpots CA

          Ik moet gelijk dit doen:
          Identiteit: [vul hier je WifiSpots gebruikersnaam in]
          Anonieme identiteit: [laat dit veld leeg]
          Wachtwoord: [vul hier je WifiSpots wachtwoord in]

          Reageer


          • #6
            Wat voor merk en type toestel heb je dogs4ever? En welke softwareversie draait daarop? Heb je een mogelijkheid om ook eens een ander toestel te proberen? Puur even om te proberen of het daarmee wel lukt. Krijg je een foutmelding? (Anders dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.)
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Ik heb een Alcatel One Touch Pop 3. Hij draait op Android 5.1

              Tot de nieuwe veiligheidscertificaat kwam had ik NOOIT problemen.

              Soms geeft die aan: authenticatie problemen.

              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Wat voor merk en type toestel heb je dogs4ever? En welke softwareversie draait daarop? Heb je een mogelijkheid om ook eens een ander toestel te proberen? Puur even om te proberen of het daarmee wel lukt. Krijg je een foutmelding? (Anders dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.)

              Reageer


              • #8
                Authenticatieprobleem zou wijzen op een verkeerd ingevoerd wachtwoord. Ook al heb je die juist genoteerd

                Maak via MijnDELTA eens een nieuw wachtwoord aan voor de WifiSpots en probeer het daarna nogmaals. Het wijzigen van het wachtwoord kan tot 2 uur duren. Verwijder het bestaande certificaat uit het toestel en gebruik de optie 'netwerk vergeten' voor de Wifispots. Volg daarna nog eens het stappenplan via de standaardbrowser van je telefoon.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Is het nog gelukt om verbinding te maken met de Wifispots na het wijzigen van het wachtwoord?
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kom hier zelden, dus zie nu pas het voorstel om het wachtwoord te wijzigen. Dat zal ik nog eens proberen. Onder welk kopje vind ik dat bij Mijn Delta? Ik blijf het trouwens belachelijk en omslachtig vinden dat dit allemaal nodig is puur omdat het certificaat is gewijzigd.
                    Laatst bewerkt door dogs4ever; 19 Sep 2018, 19:49.

                    Reageer


                    • #11
                      Heb het wachtwoord gewijzigd. Helpt niet.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik kom nooit op stap 6 uit

                        Reageer


                        • #13
                          Is er nu geen andere, snellere, nuttigere manier om mij te helpen als via dit forum? Vind het niet opschieten zo. Mede omdat ik hier zo weinig ben. En tot op heden werken de adviezen voor geen meter.

                          Reageer


                          • #14
                            Het forum is niet voor dingen die spoed hebben. Bel en ze zullen je te woord staan.

                            Reageer


                            • #15
                              Koeba, wie moet ik bellen dan? Klantenservice stuurt mij hierheen..........

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X