Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen wifi-signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    wie het weet mag het zeggen waar?

    Reageer


    • #32
      heb ik niet zelf uitgezet, nog nooit in de 192.168.11.1 gezeten na installatie, hoeveel jaar is dat geleden?

      Reageer


      • #33
        Weet er iemand waar ik mijn 5ghz weer aan kan zetten?

        Reageer


        • #34
          Je hebt de epc 3940. Dat weet je zeker?

          Heb je NU wel of niet je eigen router ertussen?

          Zonder eigen router en dus NIET in bridgemode zet je dit aan in de EPC 3940 ( wireless, radiosettings).
          Met eigen router in gebruik met bridge mode aan , zet je dit aan in je eigen router, mits deze 5 ghz ondersteunt.

          Reageer


          • #35
            200% zeker epc 3940, zie bijgeleverde afbeelding
            niks meer tussen, alles origineel / standaard

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door fignon
              200% zeker epc 3940, zie bijgeleverde afbeelding
              niks meer tussen, alles origineel / standaard
              Op de afbeelding die je zelf plaatst is te zien dat je daar kunt inloggen. Als je dat doet kom je op de pagina waar je wifi aan en uit kunt zetten per netwerk.
              Als je de inloggegevens nooit hebt gewijzigd, kun je met "beheer"en "zeelandnet" inloggen. Lukt dat niet laat dan het 2e veld leeg.

              Reageer


              • #37
                Heb ik gisteravond geprobeerd.
                Ik kom nergens iets tegen waar ik 5ghz kan aan of uit zetten.
                Ben avond weer thuis ga ik het proberen.
                Jos, heb je niet even een beschrijving waar ik moet wezen?
                Als ik me herinner heb ik alleen iets van wireless netwerk 1 (dat is de 2.4 ghz)
                Je zou verwachten dat daar onder iets staat van wirreless netwerk 2 (5ghz)?
                Maar zoiets staat er niet
                Lijkt net of er nooit een 2e netwerk (5ghz) is aangemaakt
                Terwijl afgelopen donderdag toen ik op de modem keek deze wel aanstond???

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door fignon
                  Heb ik gisteravond geprobeerd.
                  Ik kom nergens iets tegen waar ik 5ghz kan aan of uit zetten.
                  Ben avond weer thuis ga ik het proberen.
                  Jos, heb je niet even een beschrijving waar ik moet wezen?
                  Als ik me herinner heb ik alleen iets van wireless netwerk 1 (dat is de 2.4 ghz)
                  Je zou verwachten dat daar onder iets staat van wirreless netwerk 2 (5ghz)?
                  Maar zoiets staat er niet
                  Lijkt net of er nooit een 2e netwerk (5ghz) is aangemaakt
                  Terwijl afgelopen donderdag toen ik op de modem keek deze wel aanstond???
                  Kon je wel inloggen op de pagina die je als afbeelding hebt geplaatst?
                  Op die afbeelding zie je trouwens al dat netwerk 1 is ingeschakeld en netwerk 2 niet!
                  Als je bent ingelogd, zou je automatisch op tab "Quick Setup" moeten komen. Gebeurt dat niet, zoek dan die tab.
                  Daar zie je de gegevens van beide netwerken en kun je kiezen voor "enable" of "disable". Ik weet niet hoe goed je engels is, maar dat is resp. aan en uit!
                  Klik daarna op "Save Settings"

                  Reageer


                  • #39
                    Dit heb ik gisteravond allemaal gezien, zal nog eens goed kijken, netwerk 1 kan ik me wel herinneren maar netwerk 2 niet. ga het proberen. bedankt voor vandaag

                    Reageer


                    • #40
                      Log in zoals Jos hierboven aan geeft.
                      Daan click je op Wireless en click je vervolgens op Radiosettings etc.
                      Daarna op Wireless security etc.
                      Zie:
                      [img]7f9f2dea-6899-41de-aa7b-5bf6044eb59f.jpg[/img]

                      [img]5d3a3f83-183f-4ba9-b5a7-29798712669b.jpg[/img]

                      Reageer


                      • #41
                        Dat zou moeten gaan lukken, probeer ik vanavond

                        Reageer


                        • #42
                          Nog als laatste:
                          wifi signaal versterken op slaapkamers

                          -repeater
                          -power adapter
                          -..........

                          er is in iedere slaapkamer utp aanwezig
                          Liefst volspeed, niet iets van kan net, net te zwak. (goedkoop is duurkoop, zeg maar)

                          Reageer


                          • #43
                            Nu weet ik niet welke router je hebt, maar bij mij,is het zo ingesteld:
                            +Modem in meterkast in bridge
                            + router ( niet eens de modernste ) op de boven verdieping d.m.v kabel met modem verbonden
                            + router voorziet de bovenverdiepingen van bekabeld en wifi
                            + de epc heeft de netwerknamen van de router (2.4 en 5 ghz)

                            Resultaat overal prima internet ( bekabeld en wifi).

                            Reageer


                            • #44
                              En de wifi in uw woonkamer?

                              De ellende is bij ons begonnen toen mijn zoon zei dat de wifi op zijn slaapkamer als maar slechter werd de laatste 2 maanden, totdat we donderdag bijna niks meer hadden. Ik had nog een apple airport extreme in de meterkast die tussen de oude modem zonder wifi van delta zat. dat werkte prima. donderdag de airport er tussen, bridge op aan, 2x iphones verbinding, 1x iphone nooit verbinding, allerlei dingen geprobeerd, echter nooit het resultaat dat alle apparaten het deden. heel het weekend op mijndelta ingelogd, echter daar werd ik steeds uit het beheer geknald, ik kon niks meer aanpassen. zondag stond het eindelijk in mijn beheer zoals ik het wilde hebben, echter in het systeem van delta stond het nog niet goed. zo kan je lang zoeken waarom het niet werkt.

                              Reageer


                              • #45
                                Ook in woonkamer prima.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X