Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen wifi-signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Neem dan dit nog eens door: https://youtu.be/QcWN_aAaccs en https://youtu.be/QcWN_aAaccs
    Zet bijv. je wifi kanaal op het minst belaste vast op 1, 6 of 11.

    Reageer


    • #17
      Ik zal het thuis eens overleggen.

      Waarom loopt dit trouwens vlekkeloos, we zijn er zo uit.
      Ik heb al vanaf donderdag/vrijdag contact gehad met 7 verschillende medewerkers.
      Mijn prepaid kaarten zijn inmiddels op van het wachten.
      2x kunnen de medewerkers niet in het systeem en u wel, moet ik zelf nog terugbellen ook!!!!
      1x wordt ik uitgemaakt (bijna voor rotte vis), u bent helemaal geen klant, wat wilt u. wat?? geen klant, ben al klant vanaf dat zeelandnet bestaat. verbinding wordt verbroken, wordt niet teruggebeld.
      1x bestaan wij niet op dat adres, er komt een klant uit het jaar 2004 naar boven, woont al 14 jaar in Frankrijk

      Reageer


      • #18
        Vergat ik nog, het kan nog gekker.
        Belde zaterdag, ja je kan de modem tot 13.00uur zelf omruilen aan de Poelendaelweg,
        zo gezegd zo gedaan, sta je daar voor een gesloten deur$$^^%&$^^**, wat een shit is dit.
        weer een andere medewerkster aan de telefoon natuurlijk.
        Dit mag helemaal niet, moet een monteur doen, moet in de planning opgenomen worden 2-3 dagen kan het wel duren.
        weer met mijn modem naar huis, kabels eraan, hele weekend zitten kloten dat het niet werkt.
        Dat is zo jammer met zo'n slechte front-end, daar zou eens wat aangedaan kunnen worden, schilt een hoop ergernis.

        Reageer


        • #19
          Beste fignon,

          Dat is natuurlijk erg vervelend allemaal.
          Ik zal de feedback die je hier doorgeeft doorspelen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

          Ik begrijp dat nu de WiFi het doet?
          Is nu alles werkzaam of is er nog iets waar we je mee kunnen helpen?

          Reageer


          • #20
            werken is een groot woord, volgens mijn zoon valt het regelmatig weg, ik zie ook op de modem dat de 5ghz niet meer actief is, lampje brand niet, is daar een reden voor? Donderdag toen de problemen begonnen deden ze het allebei nog.

            Ik kijk ook naar de modem, lampje 2.4 ghz flikkert onregelmatig op, duidt dit op instabiele verbinding? wegvallen wifi signaal?

            Jammer dat het niet meer naar behoren werkt, zoals mijn zoon onlangs zei, het wordt steeds minder met de wifi

            Reageer


            • #21
              een onregelmatig knipperend 2,4 GHz ledje betekent, dat er data verkeer is.
              als het 5 GHz ledje uit is, dan kan het heel goed zijn, dat het 5 GHz wifi netwerk is uitgeschakeld.
              maak verbinding via 192.168.11.1 en log in.
              controleer vervolgens de instellingen van het 5 GHz wifi netwerk.

              Reageer


              • #22
                We willen best een powerline of repeater aanschaffen hoor.
                Maar als het in de meterkast al onregelmatig opflikkert heeft het weinig zin denk ik.
                Een onregelmatig signaal versterken/repeaten, versterkt ook de onregelmatigheid?

                Reageer


                • #23
                  waar kan ik dat vinden wireless, radiosettings?

                  Reageer


                  • #24
                    zo iets, ja

                    Reageer


                    • #25
                      klopt utp heb ik ook op de slaapkamer, echter een beetje lasting voor ipad of mobile telefoon

                      ik zit in de settings, ik heb daar geen keuze om de 5ghz aan te vinken of zo
                      enkel wide channel of netwerkmode is aan te passen

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fignon
                        klopt utp heb ik ook op de slaapkamer, echter een beetje lasting voor ipad of mobile telefoon

                        ik zit in de settings, ik heb daar geen keuze om de 5ghz aan te vinken of zo
                        enkel wide channel of netwerkmode is aan te passen

                        Reageer


                        • #27
                          ik heb een 3940, lees in de handleiding dat je een apart network voor 5ghz moet aanmaken, dit hadden we ook toen gedaan. nu is vandaag door delta mijn brigde weer goed gezet, naar de wifi van de modem, echter het ghz5 network is weg.

                          Reageer


                          • #28
                            Kijk eens bij Wireless, radiosettings.

                            Reageer


                            • #29
                              Hoi Ptrol,

                              ik zit in 192.168.11.1 ik zie bij status docsis zie afbeelding onderaan wireless network 2 disable

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door fignon
                                Hoi Ptrol,

                                ik zit in 192.168.11.1 ik zie bij status docsis zie afbeelding onderaan wireless network 2 disable
                                dat betekent dat het 5 GHz wifi netwerk is uitgeschakeld.
                                en dat kun je ook weer inschakelen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X