Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen wifi-signaal

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • fred44nl
    antwoordde
    zo iets, ja
    fred44nl in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    waar kan ik dat vinden wireless, radiosettings?
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    We willen best een powerline of repeater aanschaffen hoor.
    Maar als het in de meterkast al onregelmatig opflikkert heeft het weinig zin denk ik.
    Een onregelmatig signaal versterken/repeaten, versterkt ook de onregelmatigheid?
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    een onregelmatig knipperend 2,4 GHz ledje betekent, dat er data verkeer is.
    als het 5 GHz ledje uit is, dan kan het heel goed zijn, dat het 5 GHz wifi netwerk is uitgeschakeld.
    maak verbinding via 192.168.11.1 en log in.
    controleer vervolgens de instellingen van het 5 GHz wifi netwerk.
    fred44nl in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    werken is een groot woord, volgens mijn zoon valt het regelmatig weg, ik zie ook op de modem dat de 5ghz niet meer actief is, lampje brand niet, is daar een reden voor? Donderdag toen de problemen begonnen deden ze het allebei nog.

    Ik kijk ook naar de modem, lampje 2.4 ghz flikkert onregelmatig op, duidt dit op instabiele verbinding? wegvallen wifi signaal?

    Jammer dat het niet meer naar behoren werkt, zoals mijn zoon onlangs zei, het wordt steeds minder met de wifi
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Anette
    antwoordde
    Beste fignon,

    Dat is natuurlijk erg vervelend allemaal.
    Ik zal de feedback die je hier doorgeeft doorspelen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Ik begrijp dat nu de WiFi het doet?
    Is nu alles werkzaam of is er nog iets waar we je mee kunnen helpen?
    Anette in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    Vergat ik nog, het kan nog gekker.
    Belde zaterdag, ja je kan de modem tot 13.00uur zelf omruilen aan de Poelendaelweg,
    zo gezegd zo gedaan, sta je daar voor een gesloten deur$$^^%&$^^**, wat een shit is dit.
    weer een andere medewerkster aan de telefoon natuurlijk.
    Dit mag helemaal niet, moet een monteur doen, moet in de planning opgenomen worden 2-3 dagen kan het wel duren.
    weer met mijn modem naar huis, kabels eraan, hele weekend zitten kloten dat het niet werkt.
    Dat is zo jammer met zo'n slechte front-end, daar zou eens wat aangedaan kunnen worden, schilt een hoop ergernis.
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    Ik zal het thuis eens overleggen.

    Waarom loopt dit trouwens vlekkeloos, we zijn er zo uit.
    Ik heb al vanaf donderdag/vrijdag contact gehad met 7 verschillende medewerkers.
    Mijn prepaid kaarten zijn inmiddels op van het wachten.
    2x kunnen de medewerkers niet in het systeem en u wel, moet ik zelf nog terugbellen ook!!!!
    1x wordt ik uitgemaakt (bijna voor rotte vis), u bent helemaal geen klant, wat wilt u. wat?? geen klant, ben al klant vanaf dat zeelandnet bestaat. verbinding wordt verbroken, wordt niet teruggebeld.
    1x bestaan wij niet op dat adres, er komt een klant uit het jaar 2004 naar boven, woont al 14 jaar in Frankrijk
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Neem dan dit nog eens door: https://youtu.be/QcWN_aAaccs en https://youtu.be/QcWN_aAaccs
    Zet bijv. je wifi kanaal op het minst belaste vast op 1, 6 of 11.
    Ptrol in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    !!!Hoera!! mijn vrouw zegt dat hij het doet, zag in het begin enkel 2.4 lampje, zal vanavond zelf even kijken.

    Ik hoef geen eigen router MAAR WE WILLEN BETER WIFI SIGNAAL

    Advies?

    Modem staat in meterkast, op slaapkamer slecht wifi
    Heb voor de laptops al utp-kabels aangelegd, nu nog sterker wifi voor iphones en ipads
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Wat wil je? Eigen router gebruiken?
    Dan zal je in Mijn Delta Bridge aan moeten zetten etc.

    Wifi-modem gebruiken? Dan de router niet aansluiten.
    Dan zal Bridge uit moeten staan.
    Herstart je het wifi-modem en log je in op 192.168.11.1 etc.
    Ptrol in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    Net gebeld door uw medewerker, zou nu goed moeten staan, hartelijk dank.
    Kijk vanavond of het werkt.
    Groetjes
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    Ik heb in het weekend wel meerdere malen hierin gewijzigd, maar ik werd er steeds uitgeknald met oeps er is iets foutgegaan. heb idd de brigde even aan gehad voor onze eigen router, pas zondag middag kon ik hem weer terugzetten zoals de afbeelding
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • fignon
    antwoordde
    Staat nu zoals afbeelding,

    Ik zit nu niet thuis, kan toch alleen thuis invoeren, niet op mijn werk 192.168.1.1
    fignon in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Heb je in Mijn Delta je wifi-modem in bridge staan of gezet?
    Dat is nodig als je met eigen router werkt.
    Herstart dan modem en ook router even later.
    Dan zal je in het routerconfig in moeten loggen.
    Probeer eens 192.168.1.1 en log in.
    Zet in het config van je router het wifi aan en beveilig.
    Uiteraard dien je dan ook verbinding te maken met dat netwerk.
    Ptrol in WiFi

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X