Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slecht wifi bereik op 1e en 2e verdieping

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht wifi bereik op 1e en 2e verdieping

    Zoals je aan de titel kan zien is het bereik boven niet erg optimaal. Nu zoek ik een accespoint om het bereik te vergroten.
    Maar er zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik moet nemen. Deze moet geschikt zijn voor 2.4Ghz en 5Ghz. En werken met de mijn abbo van 150Mb. Heeft er iemand suggesties?

  • #2
    dtrapman, er zijn verschillende mogelijkheden voor. In elk geval raad ik je aan om deze handleiding van ZeelandNet te volgen. En kijk ook eens op deze speciale pagina

    Reageer


    • #3
      Hoi Goeroe,
      Bedankt voor je bericht. De links die je geeft had ik al gevonden. Het probleem is voornamelijk telefoon, tablet en de wifi van de omvormer van de zonnepanelen. Deze kunnen heel slecht communiceren met het modem omdat het bereik te laag is. Mijn pc boven is al voorzien van UTP.
      Vroeger, ik weet niet meer hoelang dit geleden is, had Zeelandnet een eigen breedbandwinkel. Deze kan ik niet meer vinden. Daar verkochten ze apparatuur afgestemd op hun eigen materiaal.

      Maar omdat er zoveel verschillen AP's zijn wil ik weten welke het best geschikt is. Zoveel keuzes en een verkeerde is zo gemaakt.

      En ik weet niet of je bij abbo verlenging er 1tje bij krijgt. Ik heb geen alles in 1 en dat wil ik ook niet, want ik maak geen gebruik van vaste telefonie.

      Reageer


      • #4
        Beste dtrapman,

        Je geeft aan dat je graag wilt weten welke apparatuur wij gebruiken. Via deze link?? kun je zien welke AP's wij gebruiken.
        De kosten die wij hanteren zijn ook te vinden via onze website: https://www.delta.nl/materiaalkosten-monteur.

        Reageer


        • #5
          Hoi Anette,

          Bedankt voor je antwoord. Die pagina die aangeeft had ik helemaal niet gevonden. Ik had me helemaal suf gezocht.
          Maar goed, ik heb er nu al 1 besteld. Deze om precies te zijn:

          https://www.bol.com/nl/p/tp-link-ap2...0000072824228/

          Reageer


          • #6
            Als je al UTP boven hebt liggen is dat een prima keuze, dtrapman

            En mocht alles werken, klik dan nog even op Beste antwoord, dan wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd.
            Alvast bedankt!

            Reageer


            • #7
              Hoi Goeroe,
              Gelukkig heb ik UTP kabel boven. Ik heb hem ondertussen aangesloten en het lijkt te werken. Bedankt voor jullie reacties.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X