Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telnet wachtwoord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telnet wachtwoord

    Op mijn Technicolor EPC3940AD is de mogelijkheid om usb opslag aan de router aan te sluiten en zo een netbios en samba server te openen zodat je bij de bestanden kan. Hiervoor maakt de router een extra ip adres aan: 196.168.11.11 op dit ip adres is de telnet poort open. Wanneer ik hiermee verbing krijg ik een gebruikersnaam en wachtwoordprompt te zien. De naam van de netbios server is CISCO-LVG

    Wat zijn de wachtwoorden voor de telnet?
    Ik heb de wachtwoorden voor de router, de standaardwachtwoorden voor alle cisco en technicolor routers geprobeerd en de standaard zeelandnet wachtwoorden.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Tot nu toe heb ik nog geen werkende configuratie gezien via de USB poort van het EPC3940 modem. Ik vermoed daarom ook dat wat je wilt doen niet gaat lukken. Inloggegevens zou ik je ook niet zo kunnen vertellen, als dat al zou werken.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum, W640I

        Fred zijn screenshot is helaas weggevallen (dat kan MatthijsL vast oplossen).

        Dit probleem is twee jaar geleden hier besproken. Ik ben benieuwd of er toen iets mee gedaan is door ZeelandNet richting Cisco/Technicolor. De meeste mensen die meer geavanceerde configuraties willen hebben uiteindelijk toch een eigen router aangesloten en het ZeelandNet modem in bridge mode gezet. Op die manier heb je ook een goede scheiding tussen de verantwoordelijkheid van de ISP en van de klant.

        Dat gezegd hebbende:
        • Heb je username admin geprobeerd zonder wachtwoord?
        • Er zijn wel wat experimenten te vinden, 'do not do this at home' natuurlijk.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Fred zijn screenshot is helaas weggevallen (dat kan MatthijsL vast oplossen).
          Het enige plaatje die ik zie in de tekst van post zie ik ook zichtbaar staan. Ik zie geen screenshot oid die zou ontbreken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            misschien is het zo duidelijker:

            [img]932fc32b-9b64-48e2-8210-30a1021b65e9.jpg[/img]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X