Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ZeelandNet zomaar mijn modem uit bridgemodus halen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan ZeelandNet zomaar mijn modem uit bridgemodus halen?

    Kan de Delta of Zeelandnet mijn modem ongevraagd uit de bridge modes halen .Ik kwam namelijk tot de conclusie dat deze niet meer in bridge stond maar wel gewoon internet had via mijn eigen router .
    Heb het modem weer terug in bridge gezet en nu werkt mijn NEST thermostaat weer naar behoren .

  • #2
    Hallo jwsmidt,

    Nee, wij mogen uiteraard niet zomaar je modem uit bridgemodus halen.

    Reageer


    • #3
      Kunnen julie het wel op afstand ?,toen ik het nakeek bleek deze weer uit te staan namelijk .Ik ga er vanuit dat wanneer deze uit is ,er geen gebruik gemaakt kan worden van de wifi hotspots .Is dat correct?

      gr John

      Reageer


      • #4
        Hallo jwsmidt,

        Het is mogelijk om op afstand bridgemodus te wijzigen. Wij mogen dit niet doen zonder toestemming van de klant. Als het modem terug gebracht is naar de fabrieksinstellingen staat de bridgemodus ook weer uit.

        Bridgemodus en WiFiSpots zijn verschillende dingen. In je modem zijn er twee gescheiden gedeeltes. De ene is voor je netwerk thuis en de andere is voor het netwerk buiten, de WiFiSpots. Je hebt wel de mogelijkheid de functie van de WiFiSpots uit te zetten via MijnDELTA.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X