Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wegvallen van internetverbinding vanaf 4.00 uur tot 22.00 uur, meer dan 20 keer per dag.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wegvallen van internetverbinding vanaf 4.00 uur tot 22.00 uur, meer dan 20 keer per dag.

    Alles werkt sinds 2013 goed. nu valt internet per dag meer dan 20 keer weg en dat duurt ongeveer 30 seconden.
    Is de firewall van de modem kapot?
    Ook heb ik geen toegang met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord op de infi modem uit het filmpje van zeelandnet

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door harte4533
    Alles werkt sinds 2013 goed. nu valt internet per dag meer dan 20 keer weg en dat duurt ongeveer 30 seconden.
    Is de firewall van de modem kapot?
    Ook heb ik geen toegang met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord op de infi modem uit het filmpje van zeelandnet
    Hallo harte4533, welkom op het forum.

    Als je verbinding wegvalt, heb je dan bekabeld , of draadloos verbinding?
    Heb je het stappenplan al eens gevolgd, om te kijken of je de verbinding kunt verbeteren:
    https://forum.zeelandnet.nl/internet...maliseren-2879

    Inloggen op de modem/router kan met de standaard inlognaam/wachtwoord "beheer" en "zeelandnet". Lukt dat niet, probeer dan eens om het veld met "zeelandnet" leeg te laten.
    Heb je het wachtwoord ooit zelf gewijzigd, dan moet je uiteraard de gewijzigde gegevens gebruiken. Weet je die niet meer, dan kun je d.m.v. het resetknopje achterop (10-15 sec ingedrukt houden) de fabrieksinstellingen herstellen, waardoor de standaard gegevens weer moeten werken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Oorspronkelijk gepost door harte4533
      Alles werkt sinds 2013 goed. nu valt internet per dag meer dan 20 keer weg en dat duurt ongeveer 30 seconden.
      Is de firewall van de modem kapot?
      Ook heb ik geen toegang met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord op de infi modem uit het filmpje van zeelandnet
      Hallo harte4533, welkom op het forum.

      Als je verbinding wegvalt, heb je dan bekabeld , of draadloos verbinding?
      Heb je het stappenplan al eens gevolgd, om te kijken of je de verbinding kunt verbeteren:
      https://forum.zeelandnet.nl/internet...maliseren-2879

      Inloggen op de modem/router kan met de standaard inlognaam/wachtwoord "beheer" en "zeelandnet". Lukt dat niet, probeer dan eens om het veld met "zeelandnet" leeg te laten.
      Heb je het wachtwoord ooit zelf gewijzigd, dan moet je uiteraard de gewijzigde gegevens gebruiken. Weet je die niet meer, dan kun je d.m.v. het resetknopje achterop (10-15 sec ingedrukt houden) de fabrieksinstellingen herstellen, waardoor de standaard gegevens weer moeten werken.

      Ik ga er dit weekend mee aan de slag. Hartelijk dank voor de info.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X