Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi verbinding met 3940 modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...=windows-vista

    Reageer


    • #17
      @Jos:
      Mogelijk een probleem met Vista (is wel erg oud) en het modem...
      Een waar maar goedkoop antwoord in een probleemoplossing! Een goed onderhouden Vista loopt nog prima!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Paiazul
        Dat is een compaq met (let op ) Vista.:@
        Dat is dus alleen het merk. Wat is het type? (of modelnummer)

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Niggo
          @Paiazul
          Was trouwens mijn advies , dat terzijde ik denk niet dat dat je probleem oplost aangezien die Vista laptop hoogstwaarschijnlijk geen 5Ghz netwerken kan ontvangen.

          Waar ik benieuwd naar ben is het IP adres van de Vista laptop, kun jij die voor mij opzoeken zodra deze verbonden is ?. Hier staat hoe (stap1): http://computertotaal.nl/apps-softwa...8Ht3FMFdLbf.97

          Niggo, Het heeft even geduurd, maar af en toe heb ik nog iets anders te doen. Maar het IP adres is
          192.168.11.21

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Oorspronkelijk gepost door Paiazul
            Dat is een compaq met (let op ) Vista.:@
            Dat is dus alleen het merk. Wat is het type? (of modelnummer)
            Vulpen, Type: Pressario CQ70

            Reageer


            • #21
              Als je naar dit adres gaat via de webbrowser: 64.15.117.122 heb je dan internet op je Vista laptop?

              Reageer


              • #22
                [quote=Paiazul Type: Pressario CQ70[/quote]

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Niggo
                  Als je naar dit adres gaat via de webbrowser: 64.15.117.122 heb je dan internet op je Vista laptop?
                  @Niggo: Nee. Geen internet

                  Reageer


                  • #24
                    [quote=fred44nl]@fred44nl: Dit wordt voor een leek zoals ik wel heel technisch. Stap voor stap als het mogelijk is.

                    Reageer


                    • #25

                      Reageer


                      • #26
                        [quote=Paiazul]
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        @fred44nl: Dit wordt voor een leek zoals ik wel heel technisch. Stap voor stap als het mogelijk is.
                        Het uitschakelen en drivers verwijderen zou moeten lukken via apparaatbeheer.
                        Deze is te vinden via het Configuratiescherm > Systeem > Apparaatbeheer
                        Het overzicht van apparaatbeheer ziet er zo uit: http://puu.sh/lSKPk/2e9bf5c978.png
                        Onder netwerkadapters vind je de netwerkkaart (mijn voorbeeld heeft enkel een LAN kaart, WiFi kaart moet er nog in)
                        #1 Rechtermuisknop > Uitschakelen
                        #2 Rechtermuisknop > Installatie ongedaan maken
                        #3 Laptop opnieuw opstarten
                        #4 Terug naar apparaatbeheer en de netwerkkaart opnieuw inschakelen en drivers installeren.
                        Bij voorkeur handmatig door naar de site a.h.v. merk en type netwerkkaart.

                        Linux live CD gedeelte weet ik niets van.

                        Het controleren van modeminstellingen (naam SSID veranderen, wachtwoord SSID veranderen etc) gaat als volgt.
                        #1 Ga naar Start > Uitvoeren > Typ "cmd" > Opent een pop-up en typ "ipconfig" > Schrijf op wat er achter Default
                        gateway staat (voorbeeld: 192.168.1.1)
                        #2 Neem de laptop die verbonden via de modem en typ het gedeelte in wat achter Default gateway stond.
                        #3 Als het goed is opent een inlogoverzicht (voorbeeld: http://puu.sh/lSLwh/70062d7e0d.jpg)

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Paiazul
                          Ik heb jaren probleemloos met Vista en het vorige modem (3925) gewerkt. Maar ik zal het advies van Caroline opvolgen al weet ik alleen nog niet hoe ik 1 naam moet veranderen'.
                          Als het met het vorige modem wel werkte en met 3940 niet, dan ligt het niet aan je netwerk kaart.
                          Voordat je allerlei instellingen gaat veranderen zou ik even inloggen op het modem en kijken hoe de 2.4 en 5.0 GHz zijn ingesteld. Inloggen is simpel, je hoeft niet moeilijk te gaan doen met ipconfig of gateways.

                          Hoe stel ik het WiFi-signaal in op het WiFi-modem?

                          Reageer


                          • #28
                            Hallo Paiazul,

                            Dit topic is nog onbeantwoord, is het je nog gelukt? Zo ja, zou je dan op beste antwoord kunnen klikken ?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X