Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe verwijder ik wifispots van mijn telefoon?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Hoe verwijder ik wifispots van mijn telefoon?

Ik wil wifispots verwijderen want het werkt voor geen meter. Telefoon is erg trager geworden en dat wachtwoord steeds ben ik ook al beu. En verbinding heb ik nog niet één keer kunnen maken, dus weg ermee zsm.
    Alleen hoe doe ik dat?
    Het zou wel hier staan https://forum.zeelandnet.nl/internet...n-telefoon-751 maar dan kom ik op een lege pagina met Knowledge Server Error - Please try again.
    Het is een Samsung Galaxy s2, die stond ook al niet in de handleiding maar ik hoop wel dat ik er vanaf kan komen.
  • 6 Reacties

Zoek even bij veel gestelde vragen bij klantenservice. Daar kun je het vinden

Reageer

Dat had ik gedaan, bedankt.

Reageer

Certifcaat wissen op je telefoon

Reageer

Ik heb het al gevonden en het is er af. Telefoon gelukkig nu weer gewoon snel.
          Ik vind de Wifispots een grote sof.

Reageer

waar heb je dat gevonden hoe ik de wifi spot kan verwijderen? ik heb het zelfde probleem zie hem wel in me wifiverbindingen maar zie verders geen certificaten om eventueel te verwijderen

Reageer

Ik kan het niet meer vinden maar het was instellingen>beveiliging>en dan helemaal naar onder scrollen en dan "Aanmeldgegevens wissen" daar staat alle certificaten verwijderen.
              Daarna moest ik nog even bij vergrendelscherm wijzigen dat ik geen pincode wilde en was mijn telefoon weer als van ouds.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X