Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen WiFi met iPhone en EPC3940

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• Frans
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Viev
    Okey,..heb het gelezen in de gebruiksaanwijzingen van de modem. Dus als ik het goed begrijp zend de router twee verschillende soorten " wifi" uit..en kan je van allebei tegelijk gebruik maken of moet je of voor 2,4 Ghz of 5 Ghz kiezen? dat begrijp er er niet uit.
    Hoi Viev,

Je kunt inderdaad de 2,4ghz en 5ghz band tegelijk gebruiken, het is alleen verstandig om ze een verschillende naam te geven.
    Frans in WiFi

Laat een reactie achter:

• Viev
    antwoordde
    Okey,..heb het gelezen in de gebruiksaanwijzingen van de modem. Dus als ik het goed begrijp zend de router twee verschillende soorten " wifi" uit..en kan je van allebei tegelijk gebruik maken of moet je of voor 2,4 Ghz of 5 Ghz kiezen? dat begrijp er er niet uit.
    Viev in WiFi

Laat een reactie achter:

• Frans
    antwoordde
    Hoi Viev, welkom op het forum.

Het is mogelijk dat dit probleem wordt veroorzaakt door het feit dat het 2,4ghz en het 5ghz dezelfde naam heeft. In de routerconfiguratie kan dit worden gewijzigd. Het is aan te bevelen om de netwerken verschillende namen (SSID's) te geven.
    Frans in WiFi

Laat een reactie achter:

• Viev
    begon een topic Geen WiFi met iPhone en EPC3940
    Geen WiFi met iPhone en EPC3940
    Hier ook problemen met de iPhone 4 s en de router van zeelandnet (EPC3940)
    WiFi verbinding is verbroken, en bij het invoeren van het wachtwoord zegt de iPhone dat deze onjuist is. Nu hebben wij hier 3 iPhone 4s met het zelfs probleem. Nadat ik de iMac als persoonlijke hotspot had gemaakt en de iPhones daar hun WiFi verbinding vandaag konden halen deden ze het weer. Maar dus geen WiFi via de modem!! Ga morgen maar eens bellen met zeelandnet.
    Viev in WiFi

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X