Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3940 en eigen Netgear wifi router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3940 en eigen Netgear wifi router

    Ik heb vandaag een nieuwe modem gekregen
    Kan ik deze gebruiken met mijn eigen Netgear wifi router ?
    Ik heb nu geen problemen met Internet en bellen ,dus ik zie ook de noodzaak nog niet in om deze aan te sluiten

  • #2
    Zou geen probleem moeten zijn. Cisco-modem installeren zoals aangegeven, Netgear via utp-kabel aansluiten op Cisco-modem. Als je geen twee draadloze netwerken wilt, kun je in het beheerspaneel van de Cisco de draadloze signalen voor 2.4 en 5 ghz uitzetten. In de ip pass-through eventueel nog het mac-adres van je Netgear router invullen.

    Reageer


    • #3
      het lijkt me, dat je de dhcp-server van de netgear router beter uit kunt zetten.
      anders heb je 2 netwerken achter elkaar en dat is nergens voor nodig.

      Reageer


      • #4
        Behalve dan dat het bereik van de Cisco niet best is. Ik weet niet hoe dat zit met die Netgear. Bij mij heeft mijn TP-Link in elk geval een stuk beter bereik. Ik zou de beste aan laten staan.

        Reageer


        • #5
          De Netgear heeft een goed bereik overal in huis , ook boven de de slaapkamer van zoonlief met Playstation en x box
          En over de cisco hoor ik minder goede verhalen
          En met een prepaid telefoon hoef ik ook geen wifi hotspot

          Reageer


          • #6
            De oude Cisco was niet zo goed, de 3940 is (volgens mij) prima !

            Reageer


            • #7
              Hallo Snowdog,

              En heb je iets gehad aan de antwoorden. Aan welk antwoord had je het meest? Deze graag als beste antwoord aanmerken.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                De nieuwe router zit nog in de doos en opgeborgen ,en bij geen problemen blijft het oude modem en router in bedrijf

                Reageer


                • #9
                  Ik denk dat je bedoelt met de nieuwe router het nieuwe modem?

                  Alle modems die geen routerfunctie hebben worden de komende maanden gewisseld naar een WiFi-Modem.

                  Zou je het nieuwe modem toch willen installeren en kijken of je deze werkend krijgt zoals jij dat wilt? Je kunt altijd adviezen op het forum vragen of bellen met onze klantenservice.
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X