Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte WiFi verbinding na nieuw modem

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Slechte WiFi verbinding na nieuw modem

Sinds ik het nieuwe modem heb geïnstalleerd, welk ook mijn router vervangt, heb ik een hele slechte verbinding.
    Ik woon in een dijkwoning en waar ik normaal gesproken op alle drie de verdiepingen internet had via WiFi, is de verbinding nu alleen nog op de verdieping waar het modem staat goed..
  • 8 Reacties

Ik ben het met Lonka eens heb ook al een tijdje een nieuwe wifi modem maar vanaf toen niets dan elende!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lonka
      Sinds ik het nieuwe modem heb geïnstalleerd, welk ook mijn router vervangt, heb ik een hele slechte verbinding.
      Ik woon in een dijkwoning en waar ik normaal gesproken op alle drie de verdiepingen internet had via WiFi, is de verbinding nu alleen nog op de verdieping waar het modem staat goed..
      Beste Lonka,

Slechte WiFi ontvangst kan veroorzaakt worden door verschillende factoren, onder andere waar de modem is geplaatst en hoe deze is opgesteld. Ik zou eventueel ook even de instellingen van de modem voor je kunnen nakijken, maar dan moet ik wel het password van de modem resetten. Dat is niet het password wat je gebruikt om verbinding te maken, maar het password om in de modem configuratie te komen.

Mocht het dan uiteindelijk nog niet voldoende zijn, dan is het altijd nog mogelijk om de router weer aan te sluiten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Leo
        Ik ben het met Lonka eens heb ook al een tijdje een nieuwe wifi modem maar vanaf toen niets dan elende!
        Hoi Leo,

Jij hebt hier al een topic aangemaakt over problemen met de WiFi, maar daar heb je verder niet meer gereageerd. Als er nog problemen zijn, zou je daar dan in je eigen topic iets over kunnen vertellen?

Reageer

Ik heb vernomen dat het wifi gedeelte van het modem minder krachtig is, dat van een router. met advies geven ben ik voorzichtig daar ik hier ook niet alles van weet. ze hebben apparaten die het wifi signaal versterken, deze moet dan nog in het gedeelte geplaatst worden waar het signaal nog goed is

Reageer

Het modem staat op dezelfde plaats als het oude. Netjes rechtop geplaatst zoals in de omschrijving stond.
            Hoe kan ik mijn router terug aansluiten? Gewoon zoals op het vorige?

Reageer

Hoi Leo,

Jij hebt hier al een topic aangemaakt over problemen met de WiFi, maar daar heb je verder niet meer gereageerd. Als er nog problemen zijn, zou je daar dan in je eigen topic iets over kunnen vertellen?[/quote]
              Wil wel maar weet niet precies hoe dit werkt, sorry

Reageer

@Leo

Op dezelfde manier als dat je hier gereageerd hebt. Dus klikken op de blauwe link. En dan zit je in je eigen topic.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Het modem staat op dezelfde plaats als het oude. Netjes rechtop geplaatst zoals in de omschrijving stond.
                  Hoe kan ik mijn router terug aansluiten? Gewoon zoals op het vorige?
                  Lonka, heb je dit probleem nog op kunnen lossen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X