Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Wat mij nu weer opvalt en dat vind ik zeer kwalijk dat wederpartij, zonder enige melding berichten zijn verwijderd van dit forum. En toevallig dan ook weer naar aanleiding van een oplaaiende discussie rond een persoon. Als iemand al de noodzaak zag om berichten te verwijderen.....
    Karakteriseert jouw wederpartij, het is ook bekend als gaslighting. Het forum staat vol met reacties op dit gaslighting; het werpt diens wrange vruchten wel af.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Wat mij nu weer opvalt en dat vind ik zeer kwalijk dat wederpartij, zonder enige melding berichten zijn verwijderd van dit forum. En toevallig dan ook weer naar aanleiding van een oplaaiende discussie rond een persoon. Als iemand al de noodzaak zag om berichten te verwijderen, meldt dit dan ook gewoon. Delta komt op deze manier over als een provider die weinig transparant richting abonnees is. Maar wellicht nog erger, dat het bepaalde abonnees van een groter belang vindt dan anderen.
      Lijkt mij dat Delta niet verplicht is om te melden dat ze berichten verwijderen die niet voldoen aan de forumregels, laat staan waarom. Het mag inmiddels bekend zijn dat je vindt dat Bor voorgetrokken wordt. Gezien zijn geschiedenis (en geloof me, ik was er bij) is het niet waarschijnlijk dat hij hier bij de mods een streepje voor heeft, eerder andersom.

Reageer

Koekeroe en Bor hou eens op met dat gesteggel. Blijf ontopic en probeer elkaar niet steeds de maat te nemen.

Reageer

Is de box zo complex? De resultaten van de test laten lang op zich wachten.
          Jarco Kriek

Reageer

Roma Zie de berichten van Jarco Kriek van vorige week eerder in dit topic....

Reageer

Roma Volgende week komt er weer een nieuwe Totaal TV gids uit dus wie staat hij er dan in.

Dus je zult toch de papieren gids moeten kopen wil je test kunnen lezen, en die verschijnt om de twee weken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Roma Volgende week komt er weer een nieuwe Totaal TV gids uit dus wie staat hij er dan in.

Dus je zult toch de papieren gids moeten kopen wil je test kunnen lezen, en die verschijnt om de twee weken.
                Ok tnx

Reageer

In het komende nummer staat de test ook niet. Waarschijnlijk in het nummer daaropvolgend. De test komt overigens ook online beschikbaar maar dan op een later tijdtip.

Het testen is grotendeels afgerond.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X