E ven voor mij duidelijkheid. Wat zeg de YouTube testvideo Dolby Atmos over de beschikbaarheid van Dolby 5.1 bij gebruik van de Delta App (is het eigenlijk wel een launcher?)
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtE ven voor mij duidelijkheid. Wat zeg de YouTube testvideo Dolby Atmos over de beschikbaarheid van Dolby 5.1 bij gebruik van de Delta App (is het eigenlijk wel een launcher?)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
En jij geeft nog steeds geen antwoord of je een Youtube Dolby Atmos test hebt gedaan rechtstreeks op je tv!
Kennelijk stel ik de juiste vraag, maar ontwijk je het antwoord.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door divar2 Bekijk berichtkan iemand die al jaren abonnee is komt die ook in aanmerking voor de delta smart box .
Dus kijk in MijnDelta of dit kan.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtZoals eerder in andere topic gesteld voldoet iedere Android TV 12 mediaspeler in de basis aan alle door Google gestelde richtlijnen en daar hoort Dolby 5,1 bij. Maar dan moeten streams in de apps die worden aangeboden wel Dolby 5.1 meesturen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Ik had ze maandag nog gebeld, de technische dient. Ze vertelde mij dat sbs6 dolby digital 5.1 is. Dus niet. Ik krijg gewoon dd+ 2.0 geluid en geen 5.1.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Tsja. Bor wil bewijs, jij wil bewijs, geen van beide laat het zien. Ik ben benieuwd.
Ik heb zelf de Dolby Atmos test via Youtube, werkt als een zonnetje.
- 1 Like
Reageer
-
De post is van drie jaar geleden maar hier staat toch echt DD5.1 :
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...051#post224051
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk berichtWas benieuwd naar de test, helaas gaat de topic weer over wie heeft de grootste, wie heeft of wie wilt er weer gelijk. Jammer![B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Dat regelmatige gekissebis(...) is al bezig vanaf ergens in 2019....Laatst bewerkt door Koeba; 1 week geleden.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer