Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

E ven voor mij duidelijkheid. Wat zeg de YouTube testvideo Dolby Atmos over de beschikbaarheid van Dolby 5.1 bij gebruik van de Delta App (is het eigenlijk wel een launcher?)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      E ven voor mij duidelijkheid. Wat zeg de YouTube testvideo Dolby Atmos over de beschikbaarheid van Dolby 5.1 bij gebruik van de Delta App (is het eigenlijk wel een launcher?)
      Wel erg irritant. De kamai kon ik omruilen in december voor de Amino 7x v3. Maar nu komt er dus een nieuwere amino versie? Beetje schandalig wel dat dan niet gewoon hebben gewacht en mij een deze weken de nieuwste amino opsturen. Ben tenslotte al meer dan 22 jaar abonnee!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

En jij geeft nog steeds geen antwoord of je een Youtube Dolby Atmos test hebt gedaan rechtstreeks op je tv!
        Kennelijk stel ik de juiste vraag, maar ontwijk je het antwoord.
        Werkt niet man. En jij hebt zo`n simpel soundbarretje, en niet eens aangesloten op je receiver. Maar gewoon via je tv! Het geluid is geen dolby 5.1 kerel. Ga mij de les nou niet lezen aub! Ik vroeg je al om een foto van te maken. Deed je niet. Waar ik dat wel deed. En je duidelijk zag dat het gewoon stereo geluid is. En geen dolby 5.1

Reageer

kan iemand die al jaren abonnee is komt die ook in aanmerking voor de delta smart box .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door divar2 Bekijk bericht
            kan iemand die al jaren abonnee is komt die ook in aanmerking voor de delta smart box .
            Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3) - ZeelandNet Serviceforum

Dus kijk in MijnDelta of dit kan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Zoals eerder in andere topic gesteld voldoet iedere Android TV 12 mediaspeler in de basis aan alle door Google gestelde richtlijnen en daar hoort Dolby 5,1 bij. Maar dan moeten streams in de apps die worden aangeboden wel Dolby 5.1 meesturen.
              Ik had ze maandag nog gebeld, de technische dient. Ze vertelde mij dat sbs6 dolby digital 5.1 is. Dus niet. Ik krijg gewoon dd+ 2.0 geluid en geen 5.1.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik had ze maandag nog gebeld, de technische dient. Ze vertelde mij dat sbs6 dolby digital 5.1 is. Dus niet. Ik krijg gewoon dd+ 2.0 geluid en geen 5.1.
                Tsja. Bor wil bewijs, jij wil bewijs, geen van beide laat het zien. Ik ben benieuwd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Tsja. Bor wil bewijs, jij wil bewijs, geen van beide laat het zien. Ik ben benieuwd.
                  Ik heb hem gevraagd de Youtube Dolby Atmos test te doen. Geen respons... En maar blijven zagen dat Dolby niet werkt...
                  Ik heb zelf de Dolby Atmos test via Youtube, werkt als een zonnetje.

Reageer

Was benieuwd naar de test, helaas gaat de topic weer over wie heeft de grootste, wie heeft of wie wilt er weer gelijk. Jammer!

Reageer

Die test gaat er ook komen hoor. Zowel in de tv-gids en online. Delta decoder staat zelfs op dit moment hier aan. En neem ik ga nog nies zeggen.

Reageer

De post is van drie jaar geleden maar hier staat toch echt DD5.1 :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...051#post224051

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                          Was benieuwd naar de test, helaas gaat de topic weer over wie heeft de grootste, wie heeft of wie wilt er weer gelijk. Jammer!
                          Dat regelmatige gekissebis(...) is al bezig vanaf ergens in 2019....
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Dat regelmatige gekissebis(...) is al bezig vanaf ergens in 2019....
                            Ergens zou het best vermakelijk zijn, als het niet zo diep triest en zielig was. Twee, soms drie mensen die op elke wind van 1 of 2 anderen menen te moeten reageren en bij elke opmerking erover nog eens lekker het eigen gelijkje er overheen doen. Het is triest en ook op deze reactie van mij zal/zullen 1 of 2 van deze reageerders ook weer menen dat ze toch nog even moeten toelichten waarom hun reacties (op letterlijk alles wat iemand zegt) altijd on-topic zijn en die van een ander niet. Ach ja. Ik maak me dan toch liever druk over belangrijke dingen want dit hier is natuurlijk wel bijzaak. (En ja, 1 van de heren vindt mijn reactie leuk...het gaat ook over jou!)
                            Laatst bewerkt door Koeba; 1 week geleden.

Reageer

Koeba Bij deze dus al 2

Reageer

Bij deze dus 3

Wanneer komt dolby 7.1 eigenlijk ??

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X