Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Even de box herstarten via het optiemenu?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Even de box herstarten via het optiemenu?
      Beter ff stekker eruit en dan erin

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Beter ff stekker eruit en dan erin
        Dat zei tante jone ok tegen nom lau

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

huh?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

huh?
            Grapje Meneer Zonneberg

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Joane Werri en Lau Lapoore

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pdeloos Bekijk bericht
                Even wat foto’s toegevoegd ter referentie. De ‘eerste voorkeur’ kan ik niet selecteren. Lijkt een bug te zijn. Een opt toets heb ik niet.

Hoi, jij ook geen dolby 5.1 met de amigo 7x v3 interactieve ontvanger? Het is gewoon dolby 2.0 helaas bij mij een geen dolby 5.1! Best treurig dat Delta dan met dolby adverteert, terwijl het gewoon dolby 2.0 is!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Hoi, jij ook geen dolby 5.1 met de amigo 7x v3 interactieve ontvanger? Het is gewoon dolby 2.0 helaas bij mij een geen dolby 5.1! Best treurig dat Delta dan met dolby adverteert, terwijl het gewoon dolby 2.0 is!
                  Nope, het is Dolby 5.1. Op mijn vraag of jij het al eens rechtstreeks op je tv hebt geprobeerd heb ik geen antwoord gekregen (bijvoorbeeld Youtube test Dolby Atmos)
                  Dat geeft te denken.

Reageer

Ik heb alle instellingen geprobeerd. Helaas niks. Via Disney+ en Netflix krijg ik wel Dolby 5.1

Reageer

Nope, het is Dolby 5.1. Op mijn vraag of jij het al eens rechtstreeks op je tv hebt geprobeerd heb ik geen antwoord gekregen (bijvoorbeeld Youtube test Dolby Atmos)
                      Dat geeft te denken.
                      Dus we gaan er vanuit dat als YouTube Dolby 5.1is alles zo is. Android TV 12 heeft in de basis Dolby 5.1 en Dolby Atmos ondersteuning. En daarom hebben zoals hier wordt gezegd YouTube, Disney+ en Prime Video ook 5.1 geluid. Maar dit betekent niet direct dat de tv-kanalen van Delta 5.1 ondersteuning hebben.

De Smart Box is feitelijk een online mediaspeler. De content komt beschikbaar via apps. Als de Delta TV app (launcher) nog geen 5.1 ondersteuning heeft dan kan de Smart Box wel geschikt zijn voor 5.1 en andere app geluid in 5.1 weergeven maar dat is dit geluid niet via de Delta TV app te horen. Ook al biedt Delta Dolby wel in het aanvoersignaal naar andere apps en oudere decoders heeft zitten en dit het daar ook doen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Dus we gaan er vanuit dat als YouTube Dolby 5.1is alles zo is. Android TV 12 heeft in de basis Dolby 5.1 en Dolby Atmos ondersteuning. En daarom hebben zoals hier wordt gezegd YouTube, Disney+ en Prime Video ook 5.1 geluid. Maar dit betekent niet direct dat de tv-kanalen van Delta 5.1 ondersteuning hebben.

De Smart Box is feitelijk een online mediaspeler. De content komt beschikbaar via apps. Als de Delta TV app (launcher) nog geen 5.1 ondersteuning heeft dan kan de Smart Box wel geschikt zijn voor 5.1 en andere app geluid in 5.1 weergeven maar dat is dit geluid niet via de Delta TV app te horen. Ook al biedt Delta Dolby wel in het aanvoersignaal naar andere apps en oudere decoders heeft zitten en dit het daar ook doen.
                        Netflix zit niet op de box, dus dit forumlid bedoelt buiten de box om…. Dat is vreemd. Lijkt een instelling niet goed te staan in dat geval in het instellingenmenu.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Leuk en aardig allemaal. Als Delta adverteert met dat zenders als npo 1, sbs 6 e.d in Dolby zijn. En die Borderwolf maar zeggen dat hij gewoon dolby heeft. Is gewoon niet zo. Het is gewoon 2.0 stereo geluid. Toch wel vals adverteren weer. 2023 was dit al. Maar nu 2 jaar later nog steeds geen dolby digital 5.1! https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...9-dolby-update

Reageer

Netflix zit niet op de box, dus dit forumlid bedoelt buiten de box om…. Dat is vreemd. Lijkt een instelling niet goed te staan in dat geval in het instellingenmenu.
                            Beeld is overigens wel uitstekend op mijn amigo 7x v3! Voetbal op Ziggosport is smullen. Heb mijn box op 2160p gezet. En espn uhd lijkt er ook aan te komen dit jaar. Test kanaal op 701 draait volop! Goed bezig Delta, mag ook wel eens gezegd worden. Nu nog eens goed dolby 5.1 geluid doorlaten, aangezien je adverteren met Dolby!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Beeld is overigens wel uitstekend op mijn amigo 7x v3! Voetbal op Ziggosport is smullen. Heb mijn box op 2160p gezet. En espn uhd lijkt er ook aan te komen dit jaar. Test kanaal op 701 draait volop! Goed bezig Delta, mag ook wel eens gezegd worden. Nu nog eens goed dolby 5.1 geluid doorlaten, aangezien je adverteren met Dolby!
                              En nog steeds geen antwoord of je de Dolby Atmos test op Youtube hebt gedaan rechtstreeks op je televisie ipv via een surround set.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X