Even de box herstarten via het optiemenu?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEven de box herstarten via het optiemenu?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Beter ff stekker eruit en dan erin
- 1 Like
Reageer
-
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Dat zei tante jone ok tegen nom lau
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pdeloos Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Hoi, jij ook geen dolby 5.1 met de amigo 7x v3 interactieve ontvanger? Het is gewoon dolby 2.0 helaas bij mij een geen dolby 5.1! Best treurig dat Delta dan met dolby adverteert, terwijl het gewoon dolby 2.0 is!
Dat geeft te denken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Nope, het is Dolby 5.1. Op mijn vraag of jij het al eens rechtstreeks op je tv hebt geprobeerd heb ik geen antwoord gekregen (bijvoorbeeld Youtube test Dolby Atmos)
Dat geeft te denken.
De Smart Box is feitelijk een online mediaspeler. De content komt beschikbaar via apps. Als de Delta TV app (launcher) nog geen 5.1 ondersteuning heeft dan kan de Smart Box wel geschikt zijn voor 5.1 en andere app geluid in 5.1 weergeven maar dat is dit geluid niet via de Delta TV app te horen. Ook al biedt Delta Dolby wel in het aanvoersignaal naar andere apps en oudere decoders heeft zitten en dit het daar ook doen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Dus we gaan er vanuit dat als YouTube Dolby 5.1is alles zo is. Android TV 12 heeft in de basis Dolby 5.1 en Dolby Atmos ondersteuning. En daarom hebben zoals hier wordt gezegd YouTube, Disney+ en Prime Video ook 5.1 geluid. Maar dit betekent niet direct dat de tv-kanalen van Delta 5.1 ondersteuning hebben.
De Smart Box is feitelijk een online mediaspeler. De content komt beschikbaar via apps. Als de Delta TV app (launcher) nog geen 5.1 ondersteuning heeft dan kan de Smart Box wel geschikt zijn voor 5.1 en andere app geluid in 5.1 weergeven maar dat is dit geluid niet via de Delta TV app te horen. Ook al biedt Delta Dolby wel in het aanvoersignaal naar andere apps en oudere decoders heeft zitten en dit het daar ook doen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Dus we gaan er vanuit dat als YouTube Dolby 5.1is alles zo is. Android TV 12 heeft in de basis Dolby 5.1 en Dolby Atmos ondersteuning. En daarom hebben zoals hier wordt gezegd YouTube, Disney+ en Prime Video ook 5.1 geluid. Maar dit betekent niet direct dat de tv-kanalen van Delta 5.1 ondersteuning hebben.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Netflix zit niet op de box, dus dit forumlid bedoelt buiten de box om…. Dat is vreemd. Lijkt een instelling niet goed te staan in dat geval in het instellingenmenu.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Beeld is overigens wel uitstekend op mijn amigo 7x v3! Voetbal op Ziggosport is smullen. Heb mijn box op 2160p gezet. En espn uhd lijkt er ook aan te komen dit jaar. Test kanaal op 701 draait volop! Goed bezig Delta, mag ook wel eens gezegd worden. Nu nog eens goed dolby 5.1 geluid doorlaten, aangezien je adverteren met Dolby!
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer