Oorspronkelijk gepost door Do60
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3
Samenvouwen
X
-
Je kunt altijd nog de Dolby testbestanden (DOLBY ONLINE DELIVERY KITS) afspelen vanaf USB stick of geheugenkaartje.
https://ott.dolby.com/
Dan kun je kijken of het aan de Amigo 7x ligt of aan DELTA TV
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtJe kunt altijd nog de Dolby testbestanden (DOLBY ONLINE DELIVERY KITS) afspelen vanaf USB stick of geheugenkaartje.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Vriendelijk dank. Zal het eens checken
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
En PCM kiezen wil ook helpen, dan wordt alles ongecodeerd naar je speaker verzonden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
En PCM kiezen wil ook helpen, dan wordt alles ongecodeerd naar je speaker verzonden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtJe kunt altijd nog de Dolby testbestanden (DOLBY ONLINE DELIVERY KITS) afspelen vanaf USB stick of geheugenkaartje.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Niet PCM is stereo., Je moet Passthrough of Auto kiezen bij uitvoer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Probleem is dat je usb stick enkel op die android kunt gebruiken als hij geformateerd is door dat kastje. via netwerk kan ik het kastje niet benaderen. om zo de dolby file over het netwerk te kopieren naar de usb die in de interactieve ontvanger zit.
Daartoe moest ik eerst lokale toegang tot bestanden geven in de MX Player Pro settings, maar waar dat weet ik niet meer precies.
Het kan iig wel.
Any files are not displayed on the folder/video list. :
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik heb via de MX Player Pro op een FAT32 USB stick bestanden afgespeeld, alleen probleem is dat dit standaard uit staat dus hij zie deze bestanden niet.
Daartoe moest ik eerst lokale toegang tot bestanden geven in de MX Player Pro settings, maar waar dat weet ik niet meer precies.
Het kan iig wel.
Any files are not displayed on the folder/video list. :
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk berichtVriendelijk dank
En dan nog even hoe PCM werkt want daar is denk ik enige verwarring over:
PCM audio
Als je de speler instelt op PCM audioweergave dan zorgt de speler er zelf voor dat de (HD) audioformaten die op de Blu-ray disc staan (bijvoorbeeld DTS-HD, Dolby Atmos en Dolby TrueHD) gedecodeerd worden. De audio wordt vervolgens ongecomprimeerd doorgestuurd naar je home cinema-set of receiver. Deze set of receiver hoeft vervolgens zelf geen signalen meer te decoderen waardoor de audio direct naar de (versterker en) speakers gestuurd kan worden. Op het display van je set of receiver zie je dan het PCM-logo branden. Deze optie wordt voornamelijk gebruikt wanneer de receiver geen ondersteuning biedt voor het decoderen van (HD) audioformaten. De speler vangt het dan op zodat de receiver de audio alleen hoeft weer te geven.
Reageer
-
Bij mij ook, daarvoor moeten wel de volgende zaken aangepast worden:
* In de geluidsinstellingen kiezen voor automatisch/Dolby
* via de OPT-toets de taalinstelling aanpassen per zender
* Eventueel via de instellingen Dolby Nederlands als standaard zetten zodat je automatisch op de Nederlandse zenders als Dolby hebt, voor de buitenlandse moet je deze dan zelf aanpassen via de OPT toets.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer