Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Is allemaal goed. is gewoon geen stereo. Feit dat jij ook geen foto wilt maken zegt wel genoeg. Alles is goed aangesloten. Feit dat ik op mijn series x en ps5 wel gewoon dolby hebt zegt genoeg. Je kan zoveel zeggen. Je zei voorheen ook dat je het beeld drama vond, en dag later vond je het weer haarscherp! Bedankt he! En hdmi e arc is aangesloten op receiver kerel! Blijkbaar kijk jij tv e.d met soundbar en van die weggooi speakers aangesloten op je tv met hdmi e arc
    Je hebt het geheel ook even zonder je soundsysteem getest, alleen uitvoer naar de LG?

Reageer

Je kunt altijd nog de Dolby testbestanden (DOLBY ONLINE DELIVERY KITS) afspelen vanaf USB stick of geheugenkaartje.

https://ott.dolby.com/

Dan kun je kijken of het aan de Amigo 7x ligt of aan DELTA TV

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Je kunt altijd nog de Dolby testbestanden (DOLBY ONLINE DELIVERY KITS) afspelen vanaf USB stick of geheugenkaartje.

Vriendelijk dank. Zal het eens checken

Reageer

Vriendelijk dank. Zal het eens checken
          En PCM kiezen wil ook helpen, dan wordt alles ongecodeerd naar je speaker verzonden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

En PCM kiezen wil ook helpen, dan wordt alles ongecodeerd naar je speaker verzonden
            pcm is stereo! pff. als ik mijn playstation 5 op pcm zet heb ik stereo. Fijne avond.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Niet PCM is stereo., Je moet Passthrough of Auto kiezen bij uitvoer

Reageer

Probleem is dat je usb stick enkel op die android kunt gebruiken als hij geformateerd is door dat kastje. via netwerk kan ik het kastje niet benaderen. om zo de dolby file over het netwerk te kopieren naar de usb die in de interactieve ontvanger zit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Niet PCM is stereo., Je moet Passthrough of Auto kiezen bij uitvoer
                  Ja staat allemaal goed. thanks.

Reageer

Probleem is dat je usb stick enkel op die android kunt gebruiken als hij geformateerd is door dat kastje. via netwerk kan ik het kastje niet benaderen. om zo de dolby file over het netwerk te kopieren naar de usb die in de interactieve ontvanger zit.
                    Ik heb via de MX Player Pro op een FAT32 USB stick bestanden afgespeeld, alleen probleem is dat dit standaard uit staat dus hij zie deze bestanden niet.

Daartoe moest ik eerst lokale toegang tot bestanden geven in de MX Player Pro settings, maar waar dat weet ik niet meer precies.

Het kan iig wel.

Any files are not displayed on the folder/video list. :

Reageer

Ik heb via de MX Player Pro op een FAT32 USB stick bestanden afgespeeld, alleen probleem is dat dit standaard uit staat dus hij zie deze bestanden niet.

Daartoe moest ik eerst lokale toegang tot bestanden geven in de MX Player Pro settings, maar waar dat weet ik niet meer precies.

Het kan iig wel.

Any files are not displayed on the folder/video list. :
                      Vriendelijk dank

Reageer

Vriendelijk dank
                        Graag nog antwoord of je ook hebt getest met alleen je tv, zonder surround set om te zien of je tv wel Dolby ontvangt/doorgeeft aan de eigen geluidsboxen.

En dan nog even hoe PCM werkt want daar is denk ik enige verwarring over:

PCM audio

Als je de speler instelt op PCM audioweergave dan zorgt de speler er zelf voor dat de (HD) audioformaten die op de Blu-ray disc staan (bijvoorbeeld DTS-HD, Dolby Atmos en Dolby TrueHD) gedecodeerd worden. De audio wordt vervolgens ongecomprimeerd doorgestuurd naar je home cinema-set of receiver. Deze set of receiver hoeft vervolgens zelf geen signalen meer te decoderen waardoor de audio direct naar de (versterker en) speakers gestuurd kan worden. Op het display van je set of receiver zie je dan het PCM-logo branden. Deze optie wordt voornamelijk gebruikt wanneer de receiver geen ondersteuning biedt voor het decoderen van (HD) audioformaten. De speler vangt het dan op zodat de receiver de audio alleen hoeft weer te geven.

Reageer

Ik heb hetzelfde probleem. Voorheen stond er ook een Dolby-logo naast de zendernaam. Aan mijn configuratie is niks gewijzigd.

Reageer

Hier gewoon de dd logo

Reageer

Bij mij ook, daarvoor moeten wel de volgende zaken aangepast worden:
                              * In de geluidsinstellingen kiezen voor automatisch/Dolby
                              * via de OPT-toets de taalinstelling aanpassen per zender
                              * Eventueel via de instellingen Dolby Nederlands als standaard zetten zodat je automatisch op de Nederlandse zenders als Dolby hebt, voor de buitenlandse moet je deze dan zelf aanpassen via de OPT toets.

Reageer

Even wat foto’s toegevoegd ter referentie. De ‘eerste voorkeur’ kan ik niet selecteren. Lijkt een bug te zijn. Een opt toets heb ik niet.

​ ​​​​​​​

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X