Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deense titels ipv oorspronkelijke Duitse in TV Gids bij ZDF kanaal 451

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Deense titels ipv oorspronkelijke Duitse in TV Gids bij ZDF kanaal 451

Sinds enige tijd verschijnen steeds meer vreemde Deenstalige titels op ZDF in het TV Gids overzicht en op de programma balk.
    Ik zit nu (Zo. 10-11 15:30) bijv. te kijken naar "Mein Zuhause Richtig Schön" dat nu ineens "Mit smukke hjem" heet....
    Het is lastig om zo programma's uit te zoeken om te bekijken.

Zo te zien gebeurt dit alleen op deze zender (ZDF kanaal 451) en nergens anders.
    Er zijn geen instellingen te vinden waardoor dit misschien zou kunnen gebeuren voor zover ik kan achterhalen.

Guido

Zelf kijk ik nooit naar Duitstalige zender, maar ik heb het ook eerder gezien bij, ik dacht, Discovery: Find it, Fix it, Flog it. Wat ze daarvan gemaakt hadden weet ik niet meer, maar ik herkende de alternatieve titel, omdat ik daar altijd naar keek.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door beijder Bekijk bericht
      Sinds enige tijd verschijnen steeds meer vreemde Deenstalige titels op ZDF in het TV Gids overzicht en op de programma balk.
      Ik zit nu (Zo. 10-11 15:30) bijv. te kijken naar "Mein Zuhause Richtig Schön" dat nu ineens "Mit smukke hjem" heet....
      Het is lastig om zo programma's uit te zoeken om te bekijken.

Zo te zien gebeurt dit alleen op deze zender (ZDF kanaal 451) en nergens anders.
      Er zijn geen instellingen te vinden waardoor dit misschien zou kunnen gebeuren voor zover ik kan achterhalen.

Guido
      Ik zou wel graag willen weten of die coax of ITV is (dat laatste kan ik overigens wel nakijken), maar zet het er in vervolg bij.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik zou wel graag willen weten of die coax of ITV is (dat laatste kan ik overigens wel nakijken), maar zet het er in vervolg bij.
        Geen coax maar UTP vanaf Amino box...

Reageer

Geen coax maar UTP vanaf Amino box...
          Je hebt gelijk, er zitten vreemde deense titels tussen.

Reageer

Ik heb er vanmorgen contact over opgenomen met de klantenservice.

De reactie was: "Dat klopt inderdaad. ZDF heeft onlangs een verandering gedaan en zij hebben hun aftiteling en zenderkeuze veranderd. Dit is een keuze vanuit de zender zelf en daar hebben wij geen macht over. Wij leveren enkel het signaal uit vanaf de zender en de keuzes die zij maken over programma, aftiteling etc, daar kunnen wij helaas niets aan veranderen."

Tja, wat moet je daar nu eer mee als antwoord.....

Donald

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DonaldG Bekijk bericht
              Ik heb er vanmorgen contact over opgenomen met de klantenservice.

De reactie was: "Dat klopt inderdaad. ZDF heeft onlangs een verandering gedaan en zij hebben hun aftiteling en zenderkeuze veranderd. Dit is een keuze vanuit de zender zelf en daar hebben wij geen macht over. Wij leveren enkel het signaal uit vanaf de zender en de keuzes die zij maken over programma, aftiteling etc, daar kunnen wij helaas niets aan veranderen."

Tja, wat moet je daar nu eer mee als antwoord.....

Donald
              Ja, met zo'n antwoord kom je natuurlijk ook niet verder.

Als je kijkt op ZDF.de/live-tv dan zie je daar het programma overzicht correct met volledige Duitstalige titels.
              Ik denk dat er ergens iemand zit te slapen bij ZDF (?) die denkt dat Deens hetzelfde als Nederlands is....
              Het vreemde is ook nog dat alleen bepaalde programma namen Deens zijn, niet alles.

Geen idee waar we dit bij ZDF kunnen aanmelden... eens zoeken of ik iets kan vinden op hun website....

Reageer

Ja, met zo'n antwoord kom je natuurlijk ook niet verder.

Als je kijkt op ZDF.de/live-tv dan zie je daar het programma overzicht correct met volledige Duitstalige titels.
                Ik denk dat er ergens iemand zit te slapen bij ZDF (?) die denkt dat Deens hetzelfde als Nederlands is....
                Het vreemde is ook nog dat alleen bepaalde programma namen Deens zijn, niet alles.

Geen idee waar we dit bij ZDF kunnen aanmelden... eens zoeken of ik iets kan vinden op hun website....
                Dit zit anders in elkaar. Delta neemt de EPG-informatie af bij een derde partij en niet rechtstreeks van ZDF.
                Kortom die partij moet kijken waar dit fout gaat.

Daarom was ik ook even benieuwd hoe dit op coax zit.

DELTA-TV-team wellicht kunnen jullie iets doen aan dit issue?

Reageer

Dit zit anders in elkaar. Delta neemt de EPG-informatie af bij een derde partij en niet rechtstreeks van ZDF.

Ah, ok, bedankt dat je dit meldt! Bij ZDF uiteraard niets. gevonden... Duidelijk!
                  Even bij Ziggo gekeken, maar die hebben dit issue niet...

Reageer

Ah, ok, bedankt dat je dit meldt! Bij ZDF uiteraard niets. gevonden... Duidelijk!
                    Even bij Ziggo gekeken, maar die hebben dit issue niet...
                    Klopt, Ziggo heeft een andere leverancier voor EPG-data.

Reageer

Ik heb het gezien, is opgepakt en gelogged.

Reageer

Dit probleem is inmiddels verholpen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lowieke Bekijk bericht
                          Dit probleem is inmiddels verholpen.
                          Yep, ziet er weer prima uit. Geen Deense titels meer te ontdekken. Mooi!!

Guido

Reageer

Yep, ziet er weer prima uit. Geen Deense titels meer te ontdekken. Mooi!!

Guido
                            Ik zie via de kabel op kanaal 8 al dagen lang bij de actuele uitzending "zenderpauze", dit kanaal heeft momenteel geen uitzending. Terwijl er op dat moment wel degelijk een uitzending is.!!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X