Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ik neem de rol van Bordewolf met een grote korrel zout.

    Hij heeft er meer naast gezeten als dat er iets uitkwam.

    Het is voor driekwart een Twente duim....
    Het is voor mijn gevoel meer dan alleen die duim. Was het maar alleen een duim, het is voor mij nu of een duim of echt iemand met voorkennis die hij eigenlijk niet kan gebruiken of het is iemand die zich op een heel vreemde manier profileert en zich voordoet als iemand met voorkennis. Dat laatste zou heel eng zijn.

    Maar, wellicht voor een aantal een opluchting, ik ben er klaar mee. Antwoord op mijn vragen krijg ik toch niet, dus vanwaar nog deelnemen hier. Ook het Delta team is zeer selectief in het antwoorden, dus dat heeft ook geen zin. Ik had de hoop dat ze hier wel zouden reageren. Niet dus.


    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

      Het is voor mijn gevoel meer dan alleen die duim. Was het maar alleen een duim, het is voor mij nu of een duim of echt iemand met voorkennis die hij eigenlijk niet kan gebruiken of het is iemand die zich op een heel vreemde manier profileert en zich voordoet als iemand met voorkennis. Dat laatste zou heel eng zijn.

      Maar, wellicht voor een aantal een opluchting, ik ben er klaar mee. Antwoord op mijn vragen krijg ik toch niet, dus vanwaar nog deelnemen hier. Ook het Delta team is zeer selectief in het antwoorden, dus dat heeft ook geen zin. Ik had de hoop dat ze hier wel zouden reageren. Niet dus.

      Laatste reactie dan.

      Ik zei al ik kan/wil? niet anders vertellen dan dit. Te specifiek worden daar bedoelde ik mee: giswerk waar het om specifieke onderdelen gaat waar het fout gaat em waar het wachten op is. Dat wil ik juist niet. Wellicht mezelf niet goed uitgedrukt.
      Jammer dat nu juist door die opmerking de dikke duim weer naar voren komt. Wanneer je 10 posts geleden had ademgehaald en tot 10 had geteld, had het antwoord van Delta er al gestaan… Ik heb geen voorkennis, maar weet wel hoe development werkt en kan aardig inschatten hoe Delta zijn prioriteiten stelt.
      Immers de Dolbydrammers (leuk woord, waar ik ook onder val) moeten wel een keer tevreden gesteld worden 🤣
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2023, 22:12.

      Reageer


      • #48
        Dat jullie van een communicatie bedrijf verwachten dat ze communiceren 😂😂😂 als het gaat om dd51en 4K etc zijn ze bij delta/caiway doofstom. 🙉🙊

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
          Dat jullie van een communicatie bedrijf verwachten dat ze communiceren 😂😂😂 als het gaat om dd51en 4K etc zijn ze bij delta/caiway doofstom. 🙉🙊
          Vind je? Ze communiceren netjes wanneer nieuwe zaken beschikbaar komen, hier elke week gaan melden wat ze dagelijks doen hoeft toch niet?
          Waarom denkt iedereen toch dat ze stil zitten en zelf niet de hete adem voelen van KPN die overal naast de kabels van Delta loopt te graven.

          Reageer


          • #50
            Dolby is nog niet aan de beurt, eerst proberen ze het "blokjes beeld" op te lossen en dat lijkt mij ook niet erg te lukken.
            Ik heb een kennis en daar weer een kennis van werkt bij Delta, en volgens zijn vrouw komt die man elke avond bezweet van zijn werk ( ik het het van horen zeggen maar kan daar verder niet over uitweiden )

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Vind je? Ze communiceren netjes wanneer nieuwe zaken beschikbaar komen, hier elke week gaan melden wat ze dagelijks doen hoeft toch niet?
              Waarom denkt iedereen toch dat ze stil zitten en zelf niet de hete adem voelen van KPN die overal naast de kabels van Delta loopt te graven.
              wie zegt dat we denken dat ze niets doen? Ik lees op dit forum steeds dat mensen zich aan je ergeren. Ik ga ze steeds meer begrijpen. Je reageert vanuit jouw gedachte en leest wat er niet staat. Reageer eens een keer op wat er staat en niet op aannames.

              KPN verbetert TV+ in beeld en geluid: nieuwe Dolby-standaard toegevoegd.


              Reageer


              • #52
                Ze communiceren netjes?
                Ze communiceren alleen wanneer het ze uitkomt.
                Ik begrijp dat jij dol bent op deze manier 😂

                Reageer


                • #53


                  KPN komt met Dolby Atmos MAT als extra signaal ondersteuning. Wanneer komt Delta met alles rondom Dolby?
                  Ze kunnen nu toch niet zo lang nog mee wachten?
                  DELTA-TV-team is er al nieuws?

                  Reageer


                  • #54
                    Mijn Dolby Surround Set staat te versloffen. Alleen film via Film1 os Pathe is nog interessant.
                    Sinds ik geen coax meer heb is mij. Surround Set waardeloos geworden, Mijn Tv kan zelfs Atmos aan. Daar gaat hetzelfde. Via Netflix en Pathe af en toe.

                    Reageer


                    • #55
                      Hopelijk komt er bij Delta ook Dolby Atmos.
                      Mijn Dolby Atmos soundbar zou daar wel heel blij van worden.
                      Gelukkig kan de soundbar ook Dolby Digital geluid weergeven.
                      Dus als er Dolby Digital geluid uitgezonden kan worden, dan is dat ook al mooi.
                      Flexpakket 1Gbps

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Rene_1974 Bekijk bericht
                        Hopelijk komt er bij Delta ook Dolby Atmos.
                        Mijn Dolby Atmos soundbar zou daar wel heel blij van worden.
                        Gelukkig kan de soundbar ook Dolby Digital geluid weergeven.
                        Dus als er Dolby Digital geluid uitgezonden kan worden, dan is dat ook al mooi.
                        Dit lijkt wel een soort blok aan het been van de medewerkers van Delta. Dit.kan toch geen rocket science zijn wel?
                        Bij heel veel providers is dit al jarenlang gemeengoed. De basiszaken zijn gewoonweg nog steeds niet op orde.
                        Waar he5 probleem zit is niet echt bekend…. Ik hoop echt dat het spoedig wordt opgelost.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Jun 2023, 23:03.

                        Reageer


                        • #57
                          Voel je dat blok aan je been nog wel als je je de tandjes werkt…..?

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Voel je dat blok aan je been nog wel als je je de tandjes werkt…..?
                            Het wordt er in elk geval zwaarder van. Maar eerlijk gezegd qua tijdlijn:
                            Van 2017-2022 Geen dolby
                            Oktober 2022 Dolby
                            November 2022: het werkt niet helemaal goed, reden onbekend er weer af
                            Juni 2022: 7/8 maanden later nog niet gefixt.

                            Ik maak me dan wel zorgen of de oorzaak bekend is of niet en waar het wachten op is. Wellicht hardware dat niet beschikbaar is ?
                            Ik vind het echt behoorlijk irritant dat een basisfunctie er gewoonweg niet is.
                            Voorheen Coax gehad, daarna Multiscreen van Caiway via glasvezel. Op beide Dolby 5.1.

                            KPN heeft zelfs al Dolby Vision doorgegeven. Ziggo, T- Mobile, andere providers geen problemen.

                            Tot slot: mij zul je niet horen zeggen dat de medewerkers van Delta niet hard werken. Er is het afgelopen anderhalf jaar veel werk verzet, dat heb ik al eerder eens op een rijtje gezet.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jun 2023, 14:43.

                            Reageer


                            • #59
                              Ik vind dat Delta zijn klanten weleens een flinke korting mag geven op het televisie product omdat het op diverse fronten huilen met de lamp aan is.
                              Mensen die van Ziggo of KPN komen schrikken zich al een hoedje omdat de afstandsbediening nog niet Bluetooth is bij Delta en Caiway.
                              Het is zo allemaal jaren negentig bij Delta...

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                                Ik vind dat Delta zijn klanten weleens een flinke korting mag geven op het televisie product omdat het op diverse fronten huilen met de lamp aan is.
                                Mensen die van Ziggo of KPN komen schrikken zich al een hoedje omdat de afstandsbediening nog niet Bluetooth is bij Delta en Caiway.
                                Het is zo allemaal jaren negentig bij Delta...
                                Dat heeft niets te maken met de afstandbediening, maar met de keuze voor de decoder.
                                Ik heb slechts een vermoeden dat men bezig is met het uitzoeken van een geschikte nieuwe decoder op Android.
                                De software die er op gaat zal niet veel anders zijn, men heeft immers al een Android App. Maar het biedt precies de mogelijkheden die KPN al heeft, met 1 op 1 streams, wellicht betere Dolby-functionaliteit, alle soorten apps die beschikbaar kunnen komen, 4K/UHD etc. etc.

                                Maar dit berust slechts om mijn vermoedens op basis van het feit dat de huidige decoder minimaal al 5 jaar oud is en in gebruik is en dus afgeschreven en end of life.

                                On topic: het verbaasd me echt dat ze met zo'n grote partner als NEP gewoon niet verder komen met Dolby. Daar moet iets hardwarematig aan ten grondslag liggen. En of men wil deze investering niet doen, of men wil wel, maar die investering wordt onnodig wanneer gekozen wordt voor andere decoders?? Ik weet het niet. In elk geval ben ik er al 5 jaar over bezig, zo lang heb ik al de huidige decoder met de software van NEP (Vroeg Stonerose)
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jun 2023, 17:14.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X