Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 stoort vreselijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Schiewold
    antwoordde
    Nee is al weken aan de gang. Niks met aantal kijkers te maken ben ik bang.
    Schiewold in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Teveel kijkers tegelijk. Kunnen de Delta systemen niet aan, denk ik.
    Klapstoel in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Schiewold
    antwoordde
    Hier hetzelfde probleem op NPO 1 andere zender zijn prima.

    Ik krijg de indruk dat het met mijn mobiele telefoon signaal te maken heeft, maar dat ben ik verder aan het uittesten.

    Hoor graag als iemand de oplossing heeft, tis verschrikkelijk irritant. Ook Delta zegt het heel vreemd te vinden.
    Schiewold in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jacor
    antwoordde
    2 jaar geleden konden we niet meer naar o.a. Net5 kijken en nog wat andere zenders, allemaal blokken enz. In Vlissingen Contact met Delta: lag aan antennekabel. Waren allemaal vernieuwd met aanschaf nieuwe televisies, maar toch.....Wel te ontvangen op SD. Neef in Oost-Souburg idem dito. Paar maanden later hadden we opeens weer beeld (Let wel: zonder dat we de kabels vernieuwd hadden uiteraard, want dat waren al nieuwe) . Nu al maanden blokkerig en niet te kijken op RTL7 en RTL8 (wel op SD) Neef in Oost-Souburg idem dito.
    Van de week voetbal kijken op Fox: forget it, steeds storing. En u begrijpt het al: neef in Oost-Souburg idem dito.
    Gisteren was SBS9 helemaal niet te krijgen, zwart scherm. Neef idem dito. Website Delta: geen storingen bekend. Chatbot: ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet.....Moedeloos, dan maar via SD kijken voor zolang het duurt totdat dit er straks af gegooid wordt. Ik neem geen contact meer op. Zijn mijn neef en ik dan met zo weinigen die hier last van hebben of is dit weer een poging om iedereen aan de glasvezel te krijgen?
    Jacor in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Vrieskist
    antwoordde
    De klantenservice is zo ongelooflijk slecht geworden, het niveau (ook zakelijk) is in 5 jaar tijd gewoon in elkaar gedonderd. Tijdje terug voor een zakelijke (!) klant 3 kwartier aan de lijn gezeten met een of andere nitwit die niet eens wist dat uptime alleen iets zegt over hoe lang het modem aanstaat. Hij stond erop dat het "online tijd" betekende. Pas toen ik dreigde met een klacht werd het geëscaleerd en ja hoor, breuk in de coax en daardoor constant uitval. Echt schandalig.
    Vrieskist in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • lambik
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door BdeVisser Bekijk bericht
    Zelfde geval hier in Kortgene.
    Nederland 1 en andere zenders vaak blokkerig of wegvallend beeld.
    Ondertussen al tig keer met de Delta aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs over de vloer gehad.
    Verdeelkast die net buiten mijn tuin staat is alles gemeten en gecheckt, kabels en connectoren in de meterkast zijn vervangen en zelfs met een gloednieuwe kabel van de Delta en van de monteurs getest. Storing blijft terugkomen.
    Humax decoders vervangen voor CI+ en ook dat bied geen uitkomst.
    Zelfs op de gloednieuwe tv (week in huis) blijft NPO1 gewoon dramatisch beeld geven.
    Leuk als je eens sport zoals de tour o.i.d. wilt kijken.
    Van ellende nu alles maar gevolgd via de Belg.
    Delta zegt er niks aan te kunnen doen en vinden het zeer vreemd. Maar als ik hier dan alle verhalen lees gaat het vreemde of volgens hun "unieke probleem" er snel vanaf.

    De eerste 10 jaar in deze (toen nieuwbouw) woning al zoveel drama gehad qua zenders.
    Lag NOOIT aan de delta maar altijd aan mijn kabels, connectoren enzovoorts.
    Uiteindelijk via familie die bij delta werkt een direct nr gekregen van de meetkamer die binnen 3 minuten aan de telefoon er achter kwam dat het signaal in onze wijk totaal k*t was.
    We woonden er al 10 jaar en de wijk stond bij hun bekend als bouwplan noord.
    Men heeft toen het signaal goed gezet en het is tijdelijk probleemloos geweest. Als compensatie voor 10 jaar drama, ellende en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kreeg ik als geweldige compensatie 1 hele maand alle zenders helemaal gratis. (Leuk als je 2 weken van de maand op een schip werkt.) Maar het ligt absoluut nooit aan delta want hun zijn geweldig! (in hun ideale wereldje)

    Ik ben dan ook druk bezig met vergelijken om zo snel mogelijk met alle abonnementen van gas/licht tot internet/tv op te rotten bij de delta (lees drama)
    het is ...typefouten...
    lambik in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • BdeVisser
    antwoordde
    Zelfde geval hier in Kortgene.
    Nederland 1 en andere zenders vaak blokkerig of wegvallend beeld.
    Ondertussen al tig keer met de Delta aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs over de vloer gehad.
    Verdeelkast die net buiten mijn tuin staat is alles gemeten en gecheckt, kabels en connectoren in de meterkast zijn vervangen en zelfs met een gloednieuwe kabel van de Delta en van de monteurs getest. Storing blijft terugkomen.
    Humax decoders vervangen voor CI+ en ook dat bied geen uitkomst.
    Zelfs op de gloednieuwe tv (week in huis) blijft NPO1 gewoon dramatisch beeld geven.
    Leuk als je eens sport zoals de tour o.i.d. wilt kijken.
    Van ellende nu alles maar gevolgd via de Belg.
    Delta zegt er niks aan te kunnen doen en vinden het zeer vreemd. Maar als ik hier dan alle verhalen lees gaat het vreemde of volgens hun "unieke probleem" er snel vanaf.

    De eerste 10 jaar in deze (toen nieuwbouw) woning al zoveel drama gehad qua zenders.
    Lag NOOIT aan de delta maar altijd aan mijn kabels, connectoren enzovoorts.
    Uiteindelijk via familie die bij delta werkt een direct nr gekregen van de meetkamer die binnen 3 minuten aan de telefoon er achter kwam dat het signaal in onze wijk totaal k*t was.
    We woonden er al 10 jaar en de wijk stond bij hun bekend als bouwplan noord.
    Men heeft toen het signaal goed gezet en het is tijdelijk probleemloos geweest. Als compensatie voor 10 jaar drama, ellende en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kreeg ik als geweldige compensatie 1 hele maand alle zenders helemaal gratis. (Leuk als je 2 weken van de maand op een schip werkt.) Maar het ligt absoluut nooit aan delta want hun zijn geweldig! (in hun ideale wereldje)

    Ik ben dan ook druk bezig met vergelijken om zo snel mogelijk met alle abonnementen van gas/licht tot internet/tv op te rotten bij de delta (lees drama)
    BdeVisser in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door BdeVisser; 30 Jul 2022, 09:57. Reden: typvauten en aanvulling

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Wat een oplossing... Gewoon niet naar de zender kijken en je ziet de blokjes niet meer. LOL
    Je leest al hier dat je niet de enige bent met het probleem.
    Kan je een foto van je AOP hier plaatsen? Misschien is deze erg verouderd.
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Heijboer1981
    antwoordde
    Ik ben terug gebeld door Delta. Inderdaad zijn de kosten voor de monteur voor Delta als het aan hun ligt en anders voor mij.
    Ze kunnen me niet helpen en vinden het heel raar. Ze doen of dat ik de enige ben met dit probleem haha.

    De tip van hierboven om op 801 te kijken werkt. Is niet HD maar kan wel zonder storingen naar NPO1 kijken.

    Maarrrrr.... het probleem blijft nog steeds. En dat frustreert mij enorm!
    Heijboer1981 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Worden dingen wel goed gemonitord door Delta?
    Je mag toch verwachten als meer klanten dezelfde problemen hebben dat Delta onmiddellijk in actie komt.
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Met coax alleen last van STER-blokken en een enkele keer domino-steentjes....😂🤣
    Rinus in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jkoo
    antwoordde
    Hier (Goes) hetzelfde NPO1 HD blokkerig.
    Geen probleem op 801 SD
    Glasvezel aansluiting.
    Nog geen tijd gehad om Delta te vragen.
    Gezien meerdere klachten op dit forum lijkt me het een Delta probleem.
    Jkoo in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Heb je al bij de buren getest of ze daar ook die blokken in beeld hebben?
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • jowest52
    antwoordde
    Goeden morgen
    Wat is dit toch voor een geduvel met de TV??We zitten al zeker drie weken tegen gekleurde en rotzooi aan te kijken op Tv.Geen normaal te krijgen.En er is al zo weinig op de TV.We lijken wel een stel kleuters die tegen blokken op zit te kijken.Verdorie DOE ER WAT AAN DELTA.We betalen ons rot aan alles.Ook aan de TV.En het is JULLIE taak om het te komen oplossen.En voor niets,Daar zijn jullie voor.Stuur maar eens een monteur naar ons en al de mensen.We zijn geen blokjes aan het stapenen.DOE er NU wat aan.We zijn het spuugzat.Anders mensen We stappen ALLEMAAL OVER naar de KPN,of een andere zender.Of we betalen net zo lang NIET ,voor alles voor mekaar is.Stelletje dreutels !!!!!!
    jowest52 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Waarom zou de monteur standaard geld kosten?
    Als de oorzaak bij Delta ligt mag het je toch niks kosten!
    Het is heel duidelijk:

    ligt de fout bij Delta, betaal je niets.
    ligt de fout in huis bij je eigen installatie, betaal je de monteur.
    Rinus in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X