Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 stoort vreselijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door BdeVisser Bekijk bericht
    Zelfde geval hier in Kortgene.
    Nederland 1 en andere zenders vaak blokkerig of wegvallend beeld.
    Ondertussen al tig keer met de Delta aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs over de vloer gehad.
    Verdeelkast die net buiten mijn tuin staat is alles gemeten en gecheckt, kabels en connectoren in de meterkast zijn vervangen en zelfs met een gloednieuwe kabel van de Delta en van de monteurs getest. Storing blijft terugkomen.
    Humax decoders vervangen voor CI+ en ook dat bied geen uitkomst.
    Zelfs op de gloednieuwe tv (week in huis) blijft NPO1 gewoon dramatisch beeld geven.
    Leuk als je eens sport zoals de tour o.i.d. wilt kijken.
    Van ellende nu alles maar gevolgd via de Belg.
    Delta zegt er niks aan te kunnen doen en vinden het zeer vreemd. Maar als ik hier dan alle verhalen lees gaat het vreemde of volgens hun "unieke probleem" er snel vanaf.

    De eerste 10 jaar in deze (toen nieuwbouw) woning al zoveel drama gehad qua zenders.
    Lag NOOIT aan de delta maar altijd aan mijn kabels, connectoren enzovoorts.
    Uiteindelijk via familie die bij delta werkt een direct nr gekregen van de meetkamer die binnen 3 minuten aan de telefoon er achter kwam dat het signaal in onze wijk totaal k*t was.
    We woonden er al 10 jaar en de wijk stond bij hun bekend als bouwplan noord.
    Men heeft toen het signaal goed gezet en het is tijdelijk probleemloos geweest. Als compensatie voor 10 jaar drama, ellende en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kreeg ik als geweldige compensatie 1 hele maand alle zenders helemaal gratis. (Leuk als je 2 weken van de maand op een schip werkt.) Maar het ligt absoluut nooit aan delta want hun zijn geweldig! (in hun ideale wereldje)

    Ik ben dan ook druk bezig met vergelijken om zo snel mogelijk met alle abonnementen van gas/licht tot internet/tv op te rotten bij de delta (lees drama)
    het is ...typefouten...

    Reageer


    • #17
      De klantenservice is zo ongelooflijk slecht geworden, het niveau (ook zakelijk) is in 5 jaar tijd gewoon in elkaar gedonderd. Tijdje terug voor een zakelijke (!) klant 3 kwartier aan de lijn gezeten met een of andere nitwit die niet eens wist dat uptime alleen iets zegt over hoe lang het modem aanstaat. Hij stond erop dat het "online tijd" betekende. Pas toen ik dreigde met een klacht werd het ge√ęscaleerd en ja hoor, breuk in de coax en daardoor constant uitval. Echt schandalig.

      Reageer


      • #18
        2 jaar geleden konden we niet meer naar o.a. Net5 kijken en nog wat andere zenders, allemaal blokken enz. In Vlissingen Contact met Delta: lag aan antennekabel. Waren allemaal vernieuwd met aanschaf nieuwe televisies, maar toch.....Wel te ontvangen op SD. Neef in Oost-Souburg idem dito. Paar maanden later hadden we opeens weer beeld (Let wel: zonder dat we de kabels vernieuwd hadden uiteraard, want dat waren al nieuwe) . Nu al maanden blokkerig en niet te kijken op RTL7 en RTL8 (wel op SD) Neef in Oost-Souburg idem dito.
        Van de week voetbal kijken op Fox: forget it, steeds storing. En u begrijpt het al: neef in Oost-Souburg idem dito.
        Gisteren was SBS9 helemaal niet te krijgen, zwart scherm. Neef idem dito. Website Delta: geen storingen bekend. Chatbot: ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet.....Moedeloos, dan maar via SD kijken voor zolang het duurt totdat dit er straks af gegooid wordt. Ik neem geen contact meer op. Zijn mijn neef en ik dan met zo weinigen die hier last van hebben of is dit weer een poging om iedereen aan de glasvezel te krijgen?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X