Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veronica en Net 5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Veronica en Net 5

    Sinds vorige week geeft veronica (hd) en net5(hd) : zender gecodeerd.
    smartcard gecontroleerd in Deltawinkel in Terneuzen. Daar geeft hun kaart en mijn kaart op veronica en net5 blokjesbeeld op.
    Medewerker zou dit slechte beeld melden bij hun technische dienst.
    Hebben meer mensen hier last van?

  • #2
    Hallo,
    ik heb dit probleem ook op mijn 2de en 3de tv sinds vorige week na de blikseminslag hier in de straat . Voorheen geen probleem .

    Reageer


    • #3
      Het blokjesbeeld wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door 5G storingen op 770 MHz.
      Bij Delta zijn kanalen 8 (Veronica), 9 (net5) , 31 (MTV) 361 (Family7) in dezelfde (770 MHz) stream gecomprimeerd.
      Zelfs bij gebruik van goed afgeschermde Kabelkeur apparatuur treedt dit ook bij mij af en toe op.

      Toen bij mij de binnenkomende kabel opnieuw aangesneden was en de scheidingfilters (Internet scheiden van CATV) vervangen waren is het probleem lange tijd weggeweest.
      Soms komt het bij mij weer terug. Enige oplossing is dan om over te gaan naar SD i.p.v. HD kijken (Kanalen 808, 809 en 831)

      Reageer


      • #4
        Dit probleem is al lang gaande , Voetbal wedstrijd Fyenoord - As Roma was niet om aan te zien in Hd
        wel op kanaal 808. daar prima beeld.

        Reageer


        • #5
          Dank voor de reacties. Ik ben inmiddels overgestapt naar de kanalen 808 en 809.
          hoop wel dat de hd kwaliteit toch weer terugkomt.
          Op sommige fora zie ik dat dit probleem regelmatig voorkomt. Dat ze dit niet definitief kunnen oplossen?

          Reageer


          • #6
            Kan je de signaalwaarden bekijken op je televisie?

            Reageer


            • #7
              Je kan frequentie, signaalsterkte en signaalkwaliteit op sommige TV's inzien. Kijk in de handleiding van je TV.
              Bij Philips is dit nu wel eenvoudig in te zien . Kies Opties en Zenderinformatie

              Reageer


              • #8
                Wij hebben hier in Hulst dit probleem ook sinds vorige week. Blokkerig en niet naar te kijken. Dit zijn altijd de zenders met problemen.

                Reageer


                • #9
                  Misschien moet je aop vervangen worden?
                  Tegenwoordig gebruikt Ziggo standaard de Technetix TRISZ-DG300 als de monteur langskomt.
                  Ik lees vaak dat veel problemen worden opgelost hiermee.
                  Ik weet natuurlijk niet of jij een verouderd aop hebt.

                  Reageer


                  • #10
                    Mocht dat zo zijn. Toch vreemd dat het van de ene op de andere dag mis is?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door bertw Bekijk bericht
                      Mocht dat zo zijn. Toch vreemd dat het van de ene op de andere dag mis is?
                      Weersomstandigheden, kapotte aop of kabel los bij het aansluitpunt. Water in de straatkast. Kan veel oorzaken hebben.

                      Reageer


                      • #12
                        Bij ons sinds kort zelfde probleem, op 2e TV op slaapkamer zijn zowel Net5 als Veronica niet meer te zien, geven "zender gecodeerd" .
                        TV in huiskamer geen probleem.

                        Reageer


                        • #13
                          hier ook ineens bij veronica begint scherp daarna loopt ie vast en dan is het beeld heel erg slecht niet meer om aan te zien

                          waar kan dat aan liggen

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door wimanena Bekijk bericht
                            hier ook ineens bij veronica begint scherp daarna loopt ie vast en dan is het beeld heel erg slecht niet meer om aan te zien

                            waar kan dat aan liggen
                            Aan heel veel dingen. Echt veel.

                            Reageer


                            • #15
                              wat een k.t antwoord het is gewoon niet om aan te zien is geneens 480p leuk film kijken via glasvezel

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X