Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veronica en Net 5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

    En dat moet niet nodig zijn.
    De kosten worden op het bordje van de klant gelegd.
    Voor de invoer van deze hdzenders hadden we immers perfekt beeld.
    Delta F kan m.i. de zenders zo indelen dat het niet stoort ( coax ).
    Dat denk ik niet. Op een gegeven moment zijn de beschikbare frequenties op.
    Vaak is het "eigen" schuld. Wanneer je een hele lange kabel gebruikt dan is de kans op storingen groter.
    Kortom je neemt zelf een bepaald risico. Dan heb ik een versterker nodig om goed beeld te houden.

    Wanneer je binnenshuis qua bekabeling en stekkers alles goed hebt dan pas komt Delta in beeld voor je AOP of de straatkast.

    En de kabels die je intern in je huis gebruikt verouderen nu eenmaal. De kosten van een nieuwe 4G/5G bestendige zijn te doen, geldt ook voor een goede splitter. Je wilt goed beeld of je wilt het niet. Een versterker is wel duurder... maar zonder versterker had je ook bij minder HD zenders slecht beeld gehad op de HD zenders.

    Reageer


    • #32
      Volstrekt oneens.
      Wij moeten niet de rekening moeten betalen voor de uitrol van 4G/5G en/of uitrolHD-zendsers.
      Kabels zijn niet verwisseld. Betere splitter maakte ook geen verschil.

      Slechts de koop van een dure versterker zorgde dat zowel op 1 als gebruikmakende van een splitter op 2 tv's geen storingen meer op genoemde zenders optrad.

      Er moet dus iets in de signaalsterkte niet goed zitten.

      Dit is overigens niet alleen bij ons het geval.

      Ook meerdere buren hebben hier last van.

      Bij ons is het nu opgelost, maar daar hing wel een prijskaartje aan.


      In de winkel waar ik laatst de benodigde hardware kocht, was de vraag: Je hebt zeker "Delta"?

      Ik denk dat dat genoeg zegt.

      Laatst bewerkt door Ptrol; 28 Sep 2022, 13:40.

      Reageer


      • #33
        Tja en Apple moet ook zorgen dat hun Ipad1 nog blijft werken qua apps?

        Ergens raakt nu eenmaal iets verouderd. De binnenhuisbekabeling is nu eenmaal verantwoordelijkheid van de bewoner.
        Delta kan er niet aan doen dat er 4G/5G wordt uitgerold. En HD zenders geven normaliter met de juist bekabeling (en niet te lang) gewoon goed beeld.

        Wil je per se naar je slaapkamer met een lange kabel en een splitter, ja dan moet je wel iets gaan regelen.

        Maar daar zijn nu juist apps voor op de tv of je mobiel.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Sep 2022, 14:49.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X