Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veronica en Net 5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • driepinter
    antwoordde
    Hier klagen op het forum heeft weinig nut omdat hierop toch geen Delta medewerker reageert.

    Wanneer je het probleem opgelost wilt hebben kun je het beste contact opnemen met de klantenservice zelf.

    Probeer het eens via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

    of mail : [email protected]
    driepinter in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 8 Aug 2022, 12:29.

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    En toch is dat het enige eerlijke antwoord. Dat het u niet bevalt, laat ik aan u. Er zijn zo veel oorzaken mogelijk, dat het gewoon niet mogelijk is om zomaar te zeggen: Hier ligt het aan. Ik vind het jammer dat u zo gebeten reageert. Maar nogmaals, dat laat ik aan u.
    Is er dan helemaal geen mogelijkheid om deze gebruiker iets op weg te helpen? Ik dacht altijd dat een forum o.a. bedoeld is om andere gebruikers te helpen. Nu komt het wel erg over van “zoek het maar uit”. Een conclusie of advies kan ook zijn om in dit geval contact op te laten nemen met de provider, maar wellicht zijn er ook wat standaard tips te geven waar te beginnen.
    Caiway55 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wimanena Bekijk bericht
    wat een k.t antwoord het is gewoon niet om aan te zien is geneens 480p leuk film kijken via glasvezel
    En toch is dat het enige eerlijke antwoord. Dat het u niet bevalt, laat ik aan u. Er zijn zo veel oorzaken mogelijk, dat het gewoon niet mogelijk is om zomaar te zeggen: Hier ligt het aan. Ik vind het jammer dat u zo gebeten reageert. Maar nogmaals, dat laat ik aan u.
    Koeba in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • wimanena
    antwoordde
    wat een k.t antwoord het is gewoon niet om aan te zien is geneens 480p leuk film kijken via glasvezel
    wimanena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wimanena Bekijk bericht
    hier ook ineens bij veronica begint scherp daarna loopt ie vast en dan is het beeld heel erg slecht niet meer om aan te zien

    waar kan dat aan liggen
    Aan heel veel dingen. Echt veel.
    Koeba in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • wimanena
    antwoordde
    hier ook ineens bij veronica begint scherp daarna loopt ie vast en dan is het beeld heel erg slecht niet meer om aan te zien

    waar kan dat aan liggen
    wimanena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • rvansluijs
    antwoordde
    Bij ons sinds kort zelfde probleem, op 2e TV op slaapkamer zijn zowel Net5 als Veronica niet meer te zien, geven "zender gecodeerd" .
    TV in huiskamer geen probleem.
    rvansluijs in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door bertw Bekijk bericht
    Mocht dat zo zijn. Toch vreemd dat het van de ene op de andere dag mis is?
    Weersomstandigheden, kapotte aop of kabel los bij het aansluitpunt. Water in de straatkast. Kan veel oorzaken hebben.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • bertw
    antwoordde
    Mocht dat zo zijn. Toch vreemd dat het van de ene op de andere dag mis is?
    bertw in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Misschien moet je aop vervangen worden?
    Tegenwoordig gebruikt Ziggo standaard de Technetix TRISZ-DG300 als de monteur langskomt.
    Ik lees vaak dat veel problemen worden opgelost hiermee.
    Ik weet natuurlijk niet of jij een verouderd aop hebt.

    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Merel
    antwoordde
    Wij hebben hier in Hulst dit probleem ook sinds vorige week. Blokkerig en niet naar te kijken. Dit zijn altijd de zenders met problemen.
    Merel in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Kevpau
    antwoordde
    Je kan frequentie, signaalsterkte en signaalkwaliteit op sommige TV's inzien. Kijk in de handleiding van je TV.
    Bij Philips is dit nu wel eenvoudig in te zien . Kies Opties en Zenderinformatie
    Kevpau in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Kan je de signaalwaarden bekijken op je televisie?
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • bertw
    antwoordde
    Dank voor de reacties. Ik ben inmiddels overgestapt naar de kanalen 808 en 809.
    hoop wel dat de hd kwaliteit toch weer terugkomt.
    Op sommige fora zie ik dat dit probleem regelmatig voorkomt. Dat ze dit niet definitief kunnen oplossen?
    bertw in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • zeeuwsvlaming
    antwoordde
    Dit probleem is al lang gaande , Voetbal wedstrijd Fyenoord - As Roma was niet om aan te zien in Hd
    wel op kanaal 808. daar prima beeld.
    zeeuwsvlaming in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X